got so far got so far
Muna Tonne Muna Tonne
vakavaa liiketoimintaa vakavaa liiketoimintaa
Jeesus tuomitsee Jeesus tuomitsee
Niggacopter? Niggacopter?
If that's your biggest concern If that's your biggest concern
Skeletoria keljuttaa Skeletoria keljuttaa
pässinpää pässinpää
Vittu et janottaa Vittu et janottaa
anteeksi mutta mitä vittua anteeksi mutta mitä vittua
bileet bileet
Tasapainoiset rullat :3 Tasapainoiset rullat :3
test test
Kun on aika lähteä duuniin Kun on aika lähteä duuniin
Juh Juh
talvi tulee! talvi tulee!
Anime is trash... and so am I Anime is trash... and so am I
Tribuutti Apachelle Tribuutti Apachelle
Häpeällinen juominern Häpeällinen juominern
Karvinen Karvinen
Iloinen kello :) Iloinen kello :)
Universumin mestari Universumin mestari
rip nappula rip nappula
judelaw.jpg judelaw.jpg
 736 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 21.03.2024 03:08:55
[ + 3 - | ]

mailman onnellisin kansa

[68987] [mailman_onellisin_kansa.png] [0.82 MB] [1080x1080] [] []
mailman_onellisin_kansa.png

onnellinen

(13)  · 

kansa

(10)  · 

suomi

(394)  · 

tutkimus

(13)
21.03.2024 05:02:13
#607683 [+1] Piilota Suosittele

Sama idea taustalla kuin mensan nettitestissä, pidetään ihmisten itsetunto korkealla koska se on ainoa asia mikä voi enää romahtaa ja samalla romahtaa yhteiskunta jos kaikki tajuaisi millaisen pellemaailman takapihalla elämme.

21.03.2024 19:23:00
#607802 [+3] Piilota Suosittele

Maailman onnellisin ei tarkoita että täällä oltaisiin oikeasti onnellisia. Muualla vaan sattuu olemaan vielä kurjempaa.

Uutinen on silti täyttä hevonpaska mielenmuokkausta. Säännöllisesti toistuva lause, jolla uskotellaan että täällä on kaikki yhtä hyvin kuin edellisvuosinakin ja rikollishallituksien toimet eivät ole vaikuttaneet haitallisesti elintasoosi. Paska kaupataan meille uhkana ja onnellisuus annetaan ilmaiseksi sanan voimalla.

24.03.2024 14:27:39
#608905 [+-] Piilota Suosittele

suomalaiset aivopestyjä. kohta ei saa lakkoilla ainoana demokraattisena euromaana. leikataan kaikki tulot minimiin mutta rikkaiden rahoihin ei kosketa. sorretaan työttömiä mutta töitä ei ole. työläiset on muuttumassa orjiksi. mamut hilluu, vieroksyy töitä ja jengiytyy kaduilla.

jep paras maa.

[ 5 viestiä | ]