Pullon kallistus musiikkia 3 Pullon kallistus musiikkia 3
Lauantain piristys Lauantain piristys
ylläri pylläri ylläri pylläri
Kuukasvot Kuukasvot
Katharsis Katharsis
vahinko vahinko
Luukku 7 Luukku 7
Fartknocker Fartknocker
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
yllätys :3 yllätys :3
Onks mulla silmäs jotai? Onks mulla silmäs jotai?
Kissa 5 Kissa 5
Luukku 1 Luukku 1
Ryppy ja isä Ryppy ja isä
Paint-kalenterin luukku nro. 5 Paint-kalenterin luukku nro. 5
Joulukalenteri 2019 Luukku 6 Joulukalenteri 2019 Luukku 6
joku piikikäs >:3 joku piikikäs >:3
Cyberpunk luolasto. Tuhnu. Cyberpunk luolasto. Tuhnu.
Läskisoosia Läskisoosia
Pullon kallistus musiikkia Pullon kallistus musiikkia
Mr_Pihvin setit Mr_Pihvin setit
Peli alkaa. Peli alkaa.
Ilmastoremontti Ilmastoremontti
Pihvi Pihvi
 885 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 21:45:48
[ + 0 | ]

Kinuskit jako jo ryssänmaan

[64042] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1280x720] [] []
tiedosto.jpg

kiina

(173)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
29.04.2022 23:46:32
#567169 [+-] Piilota Suosittele

Vittu että mä vihaan tällaista paskaa. Kaliningrad on osa Venäjää, Kuriilit ovat osa Venäjää! Jos eivät ole, Puolan, Ukrainan, Valko-Venäjän, Liettuan, Moldovan ja aivan helvetin monien muidenkin pitäisi antaa pois maitaan. Ja millä perusteella juuri ne 1920-luvun alun rajat ovat juuri ne oikeat? Meillä on nyt melko hyvät rajat, niitä ei kannattaisi mielinmäärin muutella! Ja ennen kenenkään älykästä kommenttia, kyllä, koskee myös Venäjää!

30.04.2022 07:28:37
#567306 [+-] Piilota Suosittele

>>567169
Mitäpä jos putinisti painuisit sinne paratiisiisi ja poistuisitko täältä?
Kannattaa muistaa, että sodan syttyessä russofiilit teloitetaan ensimmäisinä.

30.04.2022 08:19:07
#567308 [+-] Piilota Suosittele

Koko venäjän vois muuttaa mongoliaksi.. Toisaalta tuon Vienanmeren alueen omistus olisi houkuttelevaa; pitänee joskus käydä tutustumassa paikan päällä.

03.05.2022 07:25:33
#568035 [+-] Piilota Suosittele

Kiitos vaan kiinalaisille Suur-Suomesta. Voidaan kyllä ottaa tuo Norjankin osuus, ei ne sitä kumminkaan halua.

[ 12 viestiä | ]