missä mun ruoka missä mun ruoka
striimiä tässä vain striimiä tässä vain
me tienataan näillä me tienataan näillä
Perinteinen mazdalaatikko Perinteinen mazdalaatikko
moscow dynamics moscow dynamics
Huh huh kun mahtuu Huh huh kun mahtuu
Riskit Riskit
dolan dolan
Kissaa ei kiinnosta Kissaa ei kiinnosta
ei aina mene kuin piti ei aina mene kuin piti
veetit ei o runkkinu tälle jonnena veetit ei o runkkinu tälle jonnena
walking in the ehr walking in the ehr
Marion linnareissu Marion linnareissu
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Aput salilla Aput salilla
me262 me262
sähläm sähläm
Kissa vaatekaupassa Kissa vaatekaupassa
Osta sinäkin Osta sinäkin
behmeä baikka :3 behmeä baikka :3
val malloy val malloy
rassmusnalle käskynjaossa rassmusnalle käskynjaossa
temusta parhaat joululahjat temusta parhaat joululahjat
Heimosenkeimo potretti Heimosenkeimo potretti
 864 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.11.2019 17:47:37
[ + 7 - | ]

Suomen teillä saa kokea aidot efektit

[36453] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [582x553] [] []
tiedosto.jpg

kuoppa

(15)  · 

tie

(38)  · 

kanada

(18)  · 

suomi

(394)  · 

3d

(23)  · 

paskat

(9)  · 

tiet

07.11.2019 18:36:03 | 18:36:41
#267740 [+-] Piilota Suosittele

>>267712
Kehäkolmosen sisällä käyn lähinnä jos lähden laivareissulle. Ei oo missään kaupungissa jossa olen ajellu näkyny tommosia reikiä ei edes pirkanmaan takapajuloissa. Idästä en niinkään tiedä. Voi olla että siellä on kunnan tiepolitiikassa otettu mallia rajanaapurilta.

07.11.2019 19:16:33 | 19:16:50
#267752 [+-] Piilota Suosittele

>>267712 suomessa tiet on aikalailla ykkösluokkaa ihan sama missä on. Kainuussa oli aika huonoja teitä joskus kun siellä ajeli mut ei sielläkään nyt oikeita kuoppia ollut. myös ainaki toi kakkoskuva näyttää vähän siltä et siinä ois jotain suomen luontoon vierasta kasvustoa. Hankala kuitenkin sanoa parin suttuisen pikselin perusteella. Myöskin https://africacheck.org/fbcheck/no-canada-doesnt-slow-speedsters-with-fake-potholes-and-south-africas-3d-method-is-photo-from-zimbabwe/
T. sburger

07.11.2019 19:59:18
#267757 [+-] Piilota Suosittele

Ainakin täällä etelä-pirkanmaalla on joka kevät aina vaan huonommassa kunnossa, meni viimeks rengas ja mitään en saanu korvauksia koska tie oli kuulemma kunnossa, 5cm syviä ja 40cm leveitä reikiä lukuunottamatta.

07.11.2019 20:05:53
#267759 [+-] Piilota Suosittele

>>267757 Satakunnassa päin ainakin on tiet ihan perseestä. Itse tiedän toistakymmentä sellasta pesuvatin kokoista kuoppaa lähiteillä ja lisää tulee koko ajan.

07.11.2019 20:52:17
#267781 [+-] Piilota Suosittele

>>267711 Joutsa-Kangasniemi väli on yleensä routimisen jäljiltä joka vuosi syöksypujottelua ellei halua vannekauppaan mennä. Toinen kova oli J-kylä-Mikkeli väli vielä viime vai toissa talveen asti ennen kuin tekivät ison remontin. Se öljysoran heittaminen routamonttuihin auttaa ehkä viikon ja sitte on taas vähintään yhtä iso aukko.

07.11.2019 22:13:08
#267829 [+-] Piilota Suosittele

En tiiä mistä helevetin savesta Oulussa tehhään tiet, ku ne on aina täynnä jumalattomia kuoppia heti ku vähän sattaa vettä. Jokkaisen vesilätäkön nähessään joutuu varrautuun, että nyt jäähään pohojasta kiinni.

[ 10 viestiä | ]