Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa
Löysin tämmösen, ei mulla muuta Löysin tämmösen, ei mulla muuta
Varma merkki että suhde on ohi Varma merkki että suhde on ohi
Surullinen keanu Surullinen keanu
Tama olla rasismi Tama olla rasismi
Legendaarinen vastustaja lähestyy Legendaarinen vastustaja lähestyy
Korvamato Korvamato
miten nostaa sininen tuoli miten nostaa sininen tuoli
Kaisaniemen puistossa 1 Kaisaniemen puistossa 1
Ei sinne! Ei sinne!
Linjalla Linjalla
Näin saat miehiä, osa 3 Näin saat miehiä, osa 3
Suuri kissa-atlas Suuri kissa-atlas
Selvä Pyy-setä Selvä Pyy-setä
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Huonoa työtä Huonoa työtä
Vedonlyönti. Vedonlyönti.
Teuvon panopupu Teuvon panopupu
Ukraina - börheä asia Ukraina - börheä asia
Mielipide Mielipide
Karoliinan viikatemies Karoliinan viikatemies
Repostnikin mummo Repostnikin mummo
Do you have any favorite Fucking places to go? Do you have any favorite Fucking places to go?
Nugs Nugs
 676 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 22.02.2024 10:01:32
[ + 1 | ]

Kommunismi tulee!

[67805] [Kommunismi.jpg] [0.01 MB] [720x465] [] []
Kommunismi.jpg

karl marx

 · 

seinäjoki

 · 

provinssirock

22.02.2024 16:50:09
#600659 [+4] Piilota Suosittele

Suomalaisille 50% alennusta kaikista tuotteista, ulkomaalaisille -25% paitsi neekereille 0%. Ei ole rasismia t. Norjis

22.02.2024 17:22:20
#600663 [+4] Piilota Suosittele

>>600662
Jotenkin sain tosta sun kuvasta sellasen ajatuksen että et pidä provinssin käytöstä syrjivänä. Olin ilmeisesti väärässä. Norjis onkin based rasisti.

22.02.2024 21:20:29
#600728 [+1] Piilota Suosittele

>>600691 Tausta tiettävästi tulee itsestä riippumattomista asioista, joten
sen syrjiminen voidaan melkolailla automaattisesti laskea rasismiksi.
Uskonnon ainakin pitäisi olla valinta, mutta tiettyjä suuntauksia ei ole
lupaa arvostella ainakaan julkisesti.
Lapsi ja eläkeläisalennukset koskevat pieniä ikäryhmiä joilla
kannustetaan perheen yhteiseen kokemukseen.

Jos festaritapahtumaan tekemällä saadaan sotkettua ilmastopolitiikka,
joka kohdistuu etenkin perinteisiin tarjottaviin festarisapuskoihin.
Tässä kohtaa homma on mennyt vituiksi jo senverran, että
koko järjestely pitäisi aloittaa uuden vetäjän kanssa, joka keskittyy
olennaiseen. Eli huolehtii, että paikalla on riittävästi esiintyjiä,
huolto pelaa ja kansa nauttii.

22.02.2024 21:49:20
#600736 [+-] Piilota Suosittele

>>600732 Tuossahan tuo tulee ekassa lauseessa, että nauttiaksesi
tästä edusta sinun pitää luopua jostakin. Tuolla samalla
mantralla alkaa riittävän suuri osa asioista, jotka tänäpäivänä
rinnastetaan rasismiin ja syrjintään.
Eihän tämä niin vaikeaa ollutkaan.

22.02.2024 22:16:00
#600744 [+-] Piilota Suosittele

>>600739 Pysytäänpäs nyt siinä puheenaiheessa mistä rupesit vänkäämään.
Lupa pomppia seuraavaan argumenttiin irtoaa edelleen auki olevalla kysymyksellä,
että pitääkö saamelaisen tunnistautua kantamalla sukukirjaa mukanaan kylillä
kuten natsisaksassa aikoinaan puoluetunnuksella ?

Valitse toinen tai anna olla, jos oikeasti ensimmäinen
reaktio on heittää pelilauta nurin kun keskustelu ei
mene itselle edulliseen suuntaan.

22.02.2024 22:33:38 | 22:36:03
#600753 [+-] Piilota Suosittele

>>600749 Liikaa paikallista pontikkaa jota muualla poronkuseksi saatettaisiin
vahingossa kutsua, jos väittää unohtaneensa sen maalaustapauksen
joka ei puristien mielestä saamelainen ollutkaan ?

Ihon alle menee tasan yksi asia kahdesta eri lähteestä neula joko hyttysestä
tai hoitajasta. Mutta se henkilökohtaisista asioista.

Sinulla oli tarve päästä pätemään miten ei ole väärin
syrjiä ruokakojuja tarjonnan suhteen, joten pysytään nyt siinä asiassa kun
kerran vänkäämään aloitit.

22.02.2024 22:48:40
#600762 [+1] Piilota Suosittele

>>600759 Eli myönnät, että saa syrjiä, kunhan se tapahtuu mediaseksikkäästi
enemmistöä kohtaan ?
Jep siinähän se on vassarilogiikka tiivistettynä.

22.02.2024 22:52:06
#600763 [+1] Piilota Suosittele

>>600691
Lisäksi siellä ei muutenkaan varsinaisesti ketään syrjitä vain tuetaan toisia.

Ahaa eli ensimmäinen kommenttini olikin oikeassa. Koita nyt päättää mitä mieltä sä oot.

23.02.2024 02:35:06
#600845 [+1] Piilota Suosittele

Toi on kyllä niin saatanan hauska episodi. Jengi itkee ja parkuu ihan kuin ei ikinä enää saisi lihaa syödä jos vegetaristien putiikki saa 4% alennusta tilavuokrasta.

[ 14 viestiä | ]