Jurrikamera Jurrikamera
Moderni kuva jälkiruoasta Moderni kuva jälkiruoasta
Veti viivat Veti viivat
Moikka teille kaikille Moikka teille kaikille
kissaa ei kiinnosta kissaa ei kiinnosta
kulkukissa kulkukissa
Kilpikonna :3 Kilpikonna :3
Viestikisa Viestikisa
taistelukehä taistelukehä
JÄÄDY!!! JÄÄDY!!!
Niin hyvää paskaa Niin hyvää paskaa
tappivanukas läsähti tappivanukas läsähti
Isojalka... Isojalka...
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Tuli tatti Tuli tatti
Liian kiire kaljakauppaan Liian kiire kaljakauppaan
Perjantai Perjantai
Peräkärryllä pääs märkä pieru Peräkärryllä pääs märkä pieru
Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan
Seuraa tarjolla! Seuraa tarjolla!
cat of the darkness cat of the darkness
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
35 vuotta 35 vuotta
Miehet vs. Naiset Miehet vs. Naiset
 714 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 16.03.2022 00:33:45
[ + 3 | ]

Azov hoitelee Putten tsetseenit

[62729] [2d8cc58f19685279.jpg] [0.25 MB] [900x978] [] []
2d8cc58f19685279.jpg

16.03.2022 01:41:20
#556138 [+-] Piilota Suosittele

Sitten ne mutiaiset kuulee että ryssät on moukaroinut jo paria moskeijaa ukrainan puolella. Hyökkääkö ne sitten ryssien kimppuun :D

16.03.2022 19:46:49
#556282 [+-] Piilota Suosittele

Ukrainaa voisi kannattaa lisää, vaikkapa tilaamalla viinaa.

Minkähän takia Alcotalo on ollut hetken nurin. Fidrinksistä ja Viinahuudosta ainakin saisi ukrainalaista tavaraa ja tukevat vielä Ukrainaa hieman jokaisella ostoksellakin. Mistäs muualta saisi ukrainalaista juomaa (muuta kuin Nemiroffia)?

07.08.2022 21:51:07
#590539 [+-] Piilota Suosittele

>>590525
Mietin vaan ku Puola on ollu niin monelle se maa, josta tavaraa roudataan humanitäärisesti Ukrainaan. Juurikin nää "yhden miehen lähetykset" on just sitä, että ajetaan pakulla Puolaan, ostetaan sieltä halvalla kamaa ja roudataan Ukrainaan. Outoa, jos Puolassa ei ole hirveemmin "super alkoja" koska sehän on tunnettu halpamaa Euroopassa

[ 6 viestiä | ]