apustus bändi ievan polkka apustus bändi ievan polkka
Huspista Huspista
Perjantaibylle Perjantaibylle
Mää muistan Mää muistan
Buenas noches Mein Führer Buenas noches Mein Führer
Surutarina Surutarina
Tappajain tunnari soimaan Tappajain tunnari soimaan
Hitler ja Putler. Hitler ja Putler.
Van Dammen kanssa karatematsissa. Ehkä vähän kateellinen? Van Dammen kanssa karatematsissa. Ehkä vähän kateellinen?
syynsä kullakin syynsä kullakin
jokaisen olisi aika kiristää vyötä jokaisen olisi aika kiristää vyötä
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
tankki piilossa tankki piilossa
wonder woman wonder woman
Hesburger valtaa Venäjän Hesburger valtaa Venäjän
Kepu Kepu
pepejä pepejä
konekiväärin kanssa konekiväärin kanssa
Melkein kuoli Melkein kuoli
perhosia vatsassa perhosia vatsassa
What woman say? What woman say?
Koska olen SAATANAN palvoja, murrr Koska olen SAATANAN palvoja, murrr
drifti kissa drifti kissa
Apu Z Apu Z
 764 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 29.07.2022 08:49:12
[ + 3 - | ]

Homer tietää

[66133] [296299180_151126050910087_9012150490084686825_n.jpg] [0.1 MB] [1152x1156] [] []
296299180_151126050910087_9012150490084686825_n.jpg

homer

(38)  · 

simpsons

(42)  · 

elämän pahin päivä

29.07.2022 17:27:27
#588824 [+-] Piilota Suosittele

Mistähän se johtuu että itellä se on aina se ekat kaks viikkoa paskaa ku vaihtaa uuteen työpaikkaan? Sen ku jaksaa niin turtuu tarpeeksi

[ 4 viestiä | ]