muurari muurari
Tissit Tissit
upi nuolee tampereen teron persettä upi nuolee tampereen teron persettä
Hei Masa Hei Masa
saalistaja saalistaja
Jekutti kamuaan Jekutti kamuaan
musiikkimaku musiikkimaku
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
snowtörhead snowtörhead
juutalaisten salajuoni juutalaisten salajuoni
vituixmän vituixmän
Testin tulokset Testin tulokset
huutista huutista
Black Friday Black Friday
putki päällä putki päällä
Jokeri Jokeri
vapenation vapenation
sheeeet sheeeet
nyt mäkkäriin nyt mäkkäriin
elämä risaseks elämä risaseks
SLAP THE PUSSY SLAP THE PUSSY
Ammatti mies Ammatti mies
minähän en roskakuskeille maksa minähän en roskakuskeille maksa
Sai mitä ansaitsi Sai mitä ansaitsi
 845 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 29.04.2018 20:55:56
[ + 2 | ]

Paska kusi

[11294] [0.jpg] [0.1 MB] [640x553] [] []
0.jpg

nintendo

(42)  · 

xbox

(11)  · 

napit väärinpäin

29.04.2018 22:11:35
#52333 [+-] Piilota Suosittele

Viikko menee harjotellessa kun vaihtaa. Ja toinen ku vaihtaa takasi. Ja sen viikon aikana ei osaa oikein pelata kummallakaan.

Mutta entäs se Y-akseli, invertoitu vai ei? Tässä oli yksi peli missä ei totuttu tapa toiminut ja sen kanssa oli ihan sama homma. Harkitsin pitäisikö vaihtaa elämäntapaa lopullisesti, mutta opettelin sitten kuitenkin vanhan tavan takaisin.

29.04.2018 22:18:37
#52337 [+-] Piilota Suosittele

52329 paitsi että nintendon kaikissa konsoleissa sama järjestely vielää nykyään. Asiasta voidaan väitellä että kummalla on väärinpäin jos nintendon layout tuli 10 vuotta aikaisemmin. Ite aattelen sen niin että xbox on oikeassa koska x-akseli on vaakaan ja y-akseli pystysuuntaan ja a tulee ennen b:tä. Nintendo ei muutenkaan ole oikein ikinä osannu tota ohjaimen tekemisen jaloa taitoa tästä esimerkkejä on n64, gamecube, wii ja switch -ohjaimet.

30.04.2018 18:27:09
#52618 [+-] Piilota Suosittele

52584 Yritin keksiä syytä sille miksi vihaan nintendon a-näppäimen sijaintia niin paljon mut kai se on vaan tottumuksesta kiinni. Sitä en ymmärrä että miksi switchin ohjaimessa on start näppäin niin hankalassa paikassa ja home-näppäin kätevästi siinä kohdalla missä kaikissa muissa ohjaimissa on start. Pitää pistää peli pauselle niin heittää alkuscreeniin.

02.12.2018 20:30:03
#127897 [+-] Piilota Suosittele

@volmari85 tässä pitää tietää että xbox 1:ssä joka julkaistiin 2001 niin oli tuo sama näppäimistösijoittelu, koska se on xboxin tapa tehdä asiat ja ettei tule patentti kiistaa nintendolta.

[ 7 viestiä | ]