You Had One Job - kokoelma You Had One Job - kokoelma
Pissary Pissary
Sota ei yhtä miestä kaipaa Sota ei yhtä miestä kaipaa
sheeit sheeit
Fitness - Esoteric business Fitness - Esoteric business
Hypersota-kombo Hypersota-kombo
venyviä jannuja venyviä jannuja
Fuck spiders Fuck spiders
Totta Totta
Raskauspaahto Raskauspaahto
uutta tubea pukkaa muistakaa subscribaa uutta tubea pukkaa muistakaa subscribaa
Ismo ja makkaramies [10v juhlaremix] Ismo ja makkaramies [10v juhlaremix]
The Creation of Börh :3 The Creation of Börh :3
Muutama webm 9 Muutama webm 9
Amerikkakokoelma Amerikkakokoelma
Kitbull Kitbull
Ripuli-kombo Ripuli-kombo
soup time soup time
sukellus vene sukellus vene
Waifuja Waifuja
'Nam Bottom 'Nam Bottom
Runkkaan Runkkaan
Mooses, kusipäähomo Mooses, kusipäähomo
Paska mäihä Paska mäihä
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]