kehoni on temppelini kehoni on temppelini
mielen terveys vaaka laudalla mielen terveys vaaka laudalla
Tramal aleikum Tramal aleikum
eigassa on mukavaa eigassa on mukavaa
tekoäly kertoo tekoäly kertoo
Batman saa aina pillua Batman saa aina pillua
ammamies ammamies
Granny blowjob Granny blowjob
sellasta vielä että sellasta vielä että
Minecraft Minecraft
kuivaaja kuivaaja
lentopelkoa lentopelkoa
Kusipää homo Kusipää homo
leonardo da vinvi ja mona lisa leonardo da vinvi ja mona lisa
uuniin uuniin
vitun taponen vitun taponen
sillävälin itähelsingissä sillävälin itähelsingissä
roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa
Tissit Tissit
huijauskoodit huijauskoodit
minecraft uusi fysiikan lait minecraft uusi fysiikan lait
kun ei pystytä käsittelemään todellisuutta kun ei pystytä käsittelemään todellisuutta
säikähti saatana säikähti saatana
yö
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]