jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD
kissan ääni kissan ääni
Rasittava Rasittava
Sohva Sohva
Juutalainen pakkopalautusta protestoimassa Juutalainen pakkopalautusta protestoimassa
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
Intialainen amis Intialainen amis
Molemmat jutut aika "..." Molemmat jutut aika "..."
:'( :'(
Osaan istua nätisti :3 Osaan istua nätisti :3
Hawking murjaisee vitsin Hawking murjaisee vitsin
Täs sarjakuvas naisten pitää tietää paikkansa Täs sarjakuvas naisten pitää tietää paikkansa
Viimeinen pieru Viimeinen pieru
Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus
PyörälläPäästäni PyörälläPäästäni
Tyhmä kisse hyppää laatikkoon Tyhmä kisse hyppää laatikkoon
Round One, FIGHT! Round One, FIGHT!
Paltamon lahja maailmalle Paltamon lahja maailmalle
Missä vesi?! Missä vesi?!
mukavasti :3 mukavasti :3
Paint-taidetta, ööh 2 (peilikuva) Paint-taidetta, ööh 2 (peilikuva)
Tuukka Virtaperko -kokoelma 3 Tuukka Virtaperko -kokoelma 3
paskaa paskaa
Kizuna Ai vetää bäkkäreit :D Kizuna Ai vetää bäkkäreit :D
 953 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 12.05.2022 18:43:38
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 12.05.2022.
👑 Katsotuin 12.05.2022.

Kuinka voit tänään?

[64372] [kuinka-menee.jpg] [0.03 MB] [506x600] [] []
kuinka-menee.jpg

instagram

(20)
13.05.2022 03:41:42
#570728 [+1] Piilota Suosittele

Mulle tuossa yks kerta laitto joku vitun nekrupelle jotain kusetusviestiä niin alakoin ehottelemaan sille, että mää oon miljonääri joka on justiinsa kuolemassa eikä mulla oo perillisiä, että voisinko lahjotta sille rahani. Se laitto muutaman kerran taas sen alkuperäsen viestin, mutta jatkoin vaan selittämällä, että oon rikas perijätär eikä mulla oo jälkeläisiä niin haluaisin antaa varani sille, koska Jumala on auttanut meitä löytämään toisemme. Ei se vieläkään antanu periksi niin rupesin kyselemään sen tilinumeroa ja osotetta, koska haluan lähettää mun 500 000 TUHATTA euroa sille, koska se on Jumalaan uskova hyvä ihminen.

Lopulta se hiffas ja naureskellen sano, että oon hyvä huijari. Sanoin että en oo ja että nääki voisti tehdä jotain oikeaa työtä, koska ei kai sun vanhemmatkaan ois ylpeitä tuommosesta huijarin urasta. Vastas vielä jonku nauruhymiön ja sitten blokkas mut.

[ 2 viestiä | ]