Suomalaisten työllisyys vai ulkomaalaisten. Viimeksi kun lukuja katsoin, niin somaleista vain muutama prosentti käy töissä. Hienoa lukemaa, kieltämättä.
>>566991 Kun sulla selvästi on ratkaisu Suomen talousongelmiin, ehdotan artikuloit sen seikkaperäisesti paperille ja toimitat sen lehtiin ja hallitukselle ja julkaiset sen netissä mahdollisimman monella eri sivustolla. Epäilemättä saadessaan eteensä käytännössä toteuttavan esimerkin objektiivisesti "paremmasta politiikasta" päättäjämme ottavat sen käytöön - ja jos eivät ota, kansa kyllä tajuaa että tässähän on selvästi parempi ja toimivampi tapa tehdä asioita ja syöksevät moiset epäpätevät idootit vallasta.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Tukipäivänä ykköset ylle
M1-lähete ja sassiin koko poppoolle
Heimon ja rapen tukipäivä
Tix Weller ja kuntouttava työtoiminta
Nistipata
Työttömyyden mm-kisat
Huoh..
Niin paljon, ettei kaikkia voi ruokkia
get rekt
maanantai
Huoh.. (parempi versio)
NATSIT REKTATTU xD
Muinainen työkkärintanttojen karkoitus tanssi
Paras hallitusohjelma ikinä! Sitäpaitsi Marinin vika!