Oho. Oho.
Itäsaksalaiset tytöt pissalla Itäsaksalaiset tytöt pissalla
Gallup Gallup
Kissi beatbox Kissi beatbox
jonain päivänä.. jonain päivänä..
Rasmuslaiset taas vauhdissa :D:D Rasmuslaiset taas vauhdissa :D:D
haaste haaste
Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live
Vitun Aragorn Vitun Aragorn
Käärmeenkäsittelijä Käärmeenkäsittelijä
Musteet pöksyihin Musteet pöksyihin
se eskaloitui nopeasti se eskaloitui nopeasti
Verboten Verboten
Läski Paska ja huoruli Läski Paska ja huoruli
Brittiläiset mittayksiköt Brittiläiset mittayksiköt
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
epäileväinen epäileväinen
Leikkiaika puutarhassa Leikkiaika puutarhassa
Ja hommaa kondikseen Ja hommaa kondikseen
Otti vaavin omakseen Otti vaavin omakseen
kanadassa autot toimii näin kanadassa autot toimii näin
Läski Paska homona Läski Paska homona
Uudelleensyntyminen. Uudelleensyntyminen.
Vova-sedän polkka Vova-sedän polkka
 442 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 18.03.2026 01:06:19
[ + 4 - | ]

Työttömän tähti

[86831] [tyottoman_tahti.jpg] [0.24 MB] [1320x964] [] []
tyottoman_tahti.jpg

lautapeli

(10)  · 

työttömyys

(20)  · 

kelarotta

(93)  · 

köyhä

(26)  · 

persauki

 · 

rahaton

 · 

kuntouttava työtoiminta

 · 

te-toimisto

(5)
18.03.2026 03:33:19
#743565 [+-] Piilota Suosittele

>>743553
Kato vaa. Tampereellahan lakkautettiin kuntouttava työtoiminta:D En tiä onko sitä enää ollenkaan.
Kieltäydyin yli 10v kirjottamasta sellasta lappua jota ne tyrkytti joka kerta, missä mainittii jossain kohtaa että jos allekirjottaa nii voidaan määrätä kuntouttavaan.

18.03.2026 09:14:47
#743584 [+-] Piilota Suosittele

>>743565 Kuntouttava työtoiminta vain vääristää työmarkkinoita – yllätys, yllätys – työnantajien eduksi, koska voi aina vain ottaa yhden tai pari työkkärin orjaa tekemään paska hommat.

19.03.2026 16:39:34
#743778 [+-] Piilota Suosittele

>>743565
Molin vuoden työttömänä 15v sitte ja nostin pienintä mahdollista tukea, ne määräs ensin 25% pois tuesta joka oli silloin ~400€, sitten se laski 200€ tasolle kuudeksi kuukaudeksi.

Yleensä Suomi tottelee ja nuolee EU:n persreikää kun sai asiasta nootin, ei tässä tapauksessa.

[ 6 viestiä | ]