Mina pitsa sinule leikele Mina pitsa sinule leikele
Poison Poison
Nyt meni fengshui Nyt meni fengshui
Minäkin makoilen :3 Minäkin makoilen :3
Pasiradio Pasiradio
Kuuntele sinä ruotsalainen huora Kuuntele sinä ruotsalainen huora
James Pönttö - Lupa Kakkaa James Pönttö - Lupa Kakkaa
hajuaisti hajuaisti
Perjantai Perjantai
Ryssä keräämässä polttopuita Ryssä keräämässä polttopuita
Kesä/Heinä analyysi & todistelut Kesä/Heinä analyysi & todistelut
Kesäistä kellottelua :3 Kesäistä kellottelua :3
Lääh puuh Lääh puuh
Korppi on oikeus! Korppi on oikeus!
Maitoa kiitos :3 Maitoa kiitos :3
Košer asmr Košer asmr
SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä
Otti lokoisan ruokailuasennon Otti lokoisan ruokailuasennon
Dark roast Dark roast
Pannukakkukokki Pannukakkukokki
Häät Rhodoksella Häät Rhodoksella
Tulitikkuleikit 2 Tulitikkuleikit 2
Gretan laivamatka alkoi jo Gretan laivamatka alkoi jo
Pitemmän kaavan pötköttelyä Pitemmän kaavan pötköttelyä
 855 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 05.04.2022 00:07:54
[ + 8 - | ]

yritä tästä nyts selvitä

[63388] [yrita-tasta-nyt-selvita.png] [0.47 MB] [526x526] [] []
yrita-tasta-nyt-selvita.png

demari

(108)  · 

kokoomus

(99)  · 

käsi toisen taskulla

(5)
05.04.2022 08:05:34
#561100 [+-] Piilota Suosittele

Ratkaisu on. Hankkii pienen maapläntin lapista. Sinne vie ystävien avustuksella työmaakopin. tai vaihtoehtoisesti asuntovaunun. Tai jopa tekee pienen puukyhäelmän sinne itse.

Suomi on äärimmäisen kallis maa, jossa palkka on pieni todella monilla. Hinnat jatkavat nousuaan, kulut kasvavat. Seuraus tässä yhtälössä on se, että ihmiset lakkaavat ostamasta niitä mitä ei oikeasti ole pakko ostaa. Sen näkee jo toreilla. Ihmisiä ei enää näy siellä. Olut kallistuu huomattavasti. HIKF:n hallissa Karhu III 0,4 maksoi 9,20 euroa kun se ennen oli 7,60 euroa. Sitä nostettiin koronan jälkeen 8,20 euroon ja nyt inflaation aikana 9,20 euroon. Sama trendi näkyy aika monessa paikassa.

05.04.2022 12:07:18
#561128 [+-] Piilota Suosittele

Ja onko pakolliset meemit luopunut rokotedenialismista? Jos ei, niin edelleen pidän tekopyhänä foliohattuna.

[ 4 viestiä | ]