tuhkis tuhkis
Super Super
karhu nukkuu karhu nukkuu
kusella kusella
Weasel Weasel
auto myynnissä auto myynnissä
Sanna neuvoo Sanna neuvoo
Kemi Kemi
asteroidi asteroidi
Rasismi! Rasismi!
4 gigatavua 4 gigatavua
deodorantti rage deodorantti rage
roope ja foliohatut roope ja foliohatut
Paavo Paavo
hönö hönö
join the empire join the empire
ulostaminen kielletty ulostaminen kielletty
Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen. Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen.
masterball masterball
Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn! Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn!
Saipa Saipa
vittuilu on taitolaji vittuilu on taitolaji
Maailman pisin kääpiö anno 1944 Maailman pisin kääpiö anno 1944
kela gold kela gold
 759 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 23.06.2022 01:25:05
[ + 4 | ]

Kokoomer

[65281] [kokoomer.jpg] [0.16 MB] [1258x1000] [] []
kokoomer.jpg

kokoomus

(99)  · 

rydman

(5)  · 

wille

23.06.2022 01:48:04
#580128 [+1] Piilota Suosittele

Nyt joku saa selittää. Eli toi kommentin perään laitettu "haha", mikä helvetti sen tarkoitus on? Enkä nyt tarkoita tätä somessa käsiteltävää keissiä, vaan ihan yleisesti.

Jos heittää esim tuhman vijauksen ja laittaa sinne perään "haha", niin muuttuuko sen vihjauksen merkitys esim jotenkin kevyemmäksi?

Vai onko se sellainen nolo tunnustelu, että: "Mennääkö petiin mut voit lähtee kotiinkin ei mitään paineita vaik vähän panettais mut saat päättää haha".

Vai jonkinlainen hätäratkaisu jos vastaus onkin kieltävä: "Mennään petiin, mut jos et halua niin vitsihän tää vaan olikin haha"

En oo ikinä käyttänyt ja kuulostaa ihan helvetin tyhmältä.

23.06.2022 02:10:55
#580133 [+1] Piilota Suosittele

Sellaista vihjailevaa herutusta, kuin esim.: "sä olet 15. Älä yritä syöksyä aikuisten maailmaan liian nopeasti. Semmoisessa käy huonosti"

23.06.2022 17:31:38
#580266 [+2] Piilota Suosittele

Eikös Ryybman ollut "Petra" -tapauksen yhteydessä 25-vuotias ja vuosi oli 2011. Ihan kakru siis itsekin silloin vielä.

Ei ainakaan boomer, ehkä kokoomer, ehkä jopa groomer tai kogroomer tai sitten vain omituinen höpöttäjä.

No, onhan tuo 36 edelleen hyvin nuori. Lähes teini. Tyypillä on tukkaakin vielä päässä. Ja perwon näköinen äijä.
Ja koska se on perwon näköinen, se on kaikkeen syyllinen. Kaikkeen.

23.06.2022 17:49:13
#580279 [+-] Piilota Suosittele

>>580266 Se kato johtuu siitä että Ryydmän on mies ja kohteet nuoria naisia. Jos Ryydmän olis nainen ja kohteet nuoria miehiä niin kukaan ei välittäis koska nuoret naiset ovat typeriä ja niitä pitää suojella jopa lakipykälien yli toisin kuin fiksuja nuoria miehiä. Ei ne vanhat naiset sen viisaampia mutta niistä on tullu jo niin häijyjä ettei kukaan viitti niitä suojella lain määräämää enempää :D

27.06.2022 20:36:12
#581403 [+-] Piilota Suosittele

>>580128
Pelkästään Antero pystyy tälläseen päätelmään "haha" lisäyksestä, kun kyse ei ole neekereiden lapsiraiskausten uhreista. Jälleen kerran, antero selitti tämänkin.

[ 10 viestiä | ]