Wai u do dis? Wai u do dis?
Tissit Tissit
linnan huglien parhaimmat puvut linnan huglien parhaimmat puvut
Koira Koira
Katse jolla myös seurataan kinkun paistumista uunissa Katse jolla myös seurataan kinkun paistumista uunissa
alladin mod alladin mod
Homogeeni Homogeeni
Mukava leikkikalu :333 Mukava leikkikalu :333
Räntäpömpytin vm.2020 Räntäpömpytin vm.2020
blöö :o blöö :o
Today i want some special attention Today i want some special attention
Luukku 8 Luukku 8
Can i have my gift now? Can i have my gift now?
Laivan rakentamista Laivan rakentamista
Krooh pyyh 😻 Krooh pyyh 😻
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 7 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 7
raps raps raps raps raps raps raps raps
Köyhä lapsuus Köyhä lapsuus
Karrelle palanut enkeli (Metal Cover) Karrelle palanut enkeli (Metal Cover)
Homma hoidossa Homma hoidossa
Marcellan housupukudilemma Marcellan housupukudilemma
simpsonit simpsonit
vou vou
Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea Seuraava hahmo, jos akkeli pureisee nurmea
 641 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 23.04.2025 20:34:47
[ + 5 - | ]

Valas ja miehet

[80443] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [983x621] [] []
tiedosto_1.jpg
[80442] [tiedosto_2.jpg] [0.12 MB] [1108x1361] [] []
tiedosto_2.jpg

läski

(489)  · 

valas

(18)  · 

apple

(28)  · 

miehet

(28)  · 

naiset

(105)  · 

kehopositiivisuus

(68)  · 

mätisäkki

(62)  · 

vassari

(122)  · 

kommari

(16)  · 

demari

(108)  · 

horo

(15)  · 

feminismi

(109)  · 

feministi

(121)  · 

ruma

(136)
23.04.2025 23:18:38
#694591 [+-] Piilota Suosittele

>>694573
Olen ollut vähällä työllä, jokapäiväisellä lenkillä, ja proteiinijauheen lisäksi syönyt vain 2 leipää päivässä jo pidempään, olkoonkin että 6-12 olutta päivässä. En missään nimessä ole läski. Huomasin miten vahvasti otit kantaa kun sanoin sinua läskiksi, mitenköhän noi vatsamakkarat siellä jaksavat fat boi 🤔

23.04.2025 23:26:49
#694599 [+-] Piilota Suosittele

>>694591
Minulla ei sentään hemoglobiini heittele tai pumppu brakaa ja muutenkin olen perusterve.
Eli lopeta se juopottelu, kun näköjään ei enää kroppa kestä.

23.04.2025 23:44:30
#694621 [+-] Piilota Suosittele

>>694599
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä, työtkin olisivat riittäneet mutta oli talvi. Puoli vuotta istumista ja ryyppäämistä tekee sen kenelle tahansa.

24.04.2025 01:11:02
#694685 [+1] Piilota Suosittele

>>694631
Tästä minä syytän kyllä ihan itseäni. Osaatko saatanan neekeri lukea?
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä

24.04.2025 05:06:26
#694702 [+1] Piilota Suosittele

>>694697
Veetistä oli kait sentään vain kuva tai pari. Ajatella minkälaista henkistä kärsimystä tämä MIES on joutunut kärsimään varmaan paljon pidempään, kuin läskiperse Bianca on edes ollut olemassa.

[ 11 viestiä | ]