Hyvä kaveri börh :3 Hyvä kaveri börh :3
Niin maukaksea kipsua :3 Niin maukaksea kipsua :3
kalle kalle
Nautin tästä Nautin tästä
Pärssisen sinfonia Pärssisen sinfonia
gta san andreas oikeassa elämässä gta san andreas oikeassa elämässä
Nallekarhu Nallekarhu
Karvojen keskeltä kuuluu "yyyh" Karvojen keskeltä kuuluu "yyyh"
Häyhän trollface Häyhän trollface
Suojatie Suojatie
vanhemmat vanhemmat
Häikäisevät asut Häikäisevät asut
Midäs däällä dabahduu? *hmmph* Midäs däällä dabahduu? *hmmph*
tulokkuus tulokkuus
Yep. Yep.
Amerimutt Amerimutt
Yoker Yoker
Börh ja mini-börh Börh ja mini-börh
Moskovan illat Moskovan illat
Uspenskin katedraali Omskissa Uspenskin katedraali Omskissa
madventures madventures
Kiinteistönvälittäjä Kiinteistönvälittäjä
Titteli Titteli
Neuvolassa. Neuvolassa.
 641 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 23.04.2025 20:34:47
[ + 5 - | ]

Valas ja miehet

[80443] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [983x621] [] []
tiedosto_1.jpg
[80442] [tiedosto_2.jpg] [0.12 MB] [1108x1361] [] []
tiedosto_2.jpg

läski

(489)  · 

valas

(18)  · 

apple

(28)  · 

miehet

(28)  · 

naiset

(105)  · 

kehopositiivisuus

(68)  · 

mätisäkki

(62)  · 

vassari

(122)  · 

kommari

(16)  · 

demari

(108)  · 

horo

(15)  · 

feminismi

(109)  · 

feministi

(121)  · 

ruma

(136)
23.04.2025 23:18:38
#694591 [+-] Piilota Suosittele

>>694573
Olen ollut vähällä työllä, jokapäiväisellä lenkillä, ja proteiinijauheen lisäksi syönyt vain 2 leipää päivässä jo pidempään, olkoonkin että 6-12 olutta päivässä. En missään nimessä ole läski. Huomasin miten vahvasti otit kantaa kun sanoin sinua läskiksi, mitenköhän noi vatsamakkarat siellä jaksavat fat boi 🤔

23.04.2025 23:26:49
#694599 [+-] Piilota Suosittele

>>694591
Minulla ei sentään hemoglobiini heittele tai pumppu brakaa ja muutenkin olen perusterve.
Eli lopeta se juopottelu, kun näköjään ei enää kroppa kestä.

23.04.2025 23:44:30
#694621 [+-] Piilota Suosittele

>>694599
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä, työtkin olisivat riittäneet mutta oli talvi. Puoli vuotta istumista ja ryyppäämistä tekee sen kenelle tahansa.

24.04.2025 01:11:02
#694685 [+1] Piilota Suosittele

>>694631
Tästä minä syytän kyllä ihan itseäni. Osaatko saatanan neekeri lukea?
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä

24.04.2025 05:06:26
#694702 [+1] Piilota Suosittele

>>694697
Veetistä oli kait sentään vain kuva tai pari. Ajatella minkälaista henkistä kärsimystä tämä MIES on joutunut kärsimään varmaan paljon pidempään, kuin läskiperse Bianca on edes ollut olemassa.

[ 11 viestiä | ]