Tyylikkäät neidit Tyylikkäät neidit
omenapuu-2 6/8 omenapuu-2 6/8
Alle 185 miehet Alle 185 miehet
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Punapään huuhtelu Punapään huuhtelu
Jaws? Jaws?
whack a trotsky whack a trotsky
TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN
Pez Pez
Mestari Mestari
Narkki narkkaa :3 Narkki narkkaa :3
chief pontiac chief pontiac
Viidakon kuningas Viidakon kuningas
Tuksulle kyytiä Tuksulle kyytiä
mee ny vittuun origins mee ny vittuun origins
Taikatukka Taikatukka
Tikka Tikka
Koirat pidettävä riivattuina Koirat pidettävä riivattuina
Patalappujen paluu: Kuolion pihat Patalappujen paluu: Kuolion pihat
Hyi vittu Hyi vittu
piilossa :3 piilossa :3
Jep...jep..jep Jep...jep..jep
treffit meni puihin treffit meni puihin
Sitä hyvää keittoa Sitä hyvää keittoa
 815 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]