sanna marin sanna marin
öljy öljy
Aku Ankan saatanan työmaa Aku Ankan saatanan työmaa
Uuninpankopojan kymmenen päivää. Uuninpankopojan kymmenen päivää.
Sannaface Sannaface
Turun sanomat Turun sanomat
hämähäkki hämähäkki
Turpin autotalli Turpin autotalli
Wolt neekeri vs rakennusmies Wolt neekeri vs rakennusmies
maitoa kaupasta maitoa kaupasta
Nuunuu Nuunuu
Palle Runqvist Palle Runqvist
Suomi chad Suomi chad
Parit meemit 😁 Parit meemit 😁
Nykyhallituksen prioriteetit. Nykyhallituksen prioriteetit.
Huumeiden käyttöhuone Huumeiden käyttöhuone
rauhoittava rauhoittava
keinutaan keinutaan
sanna marin leaked sanna marin leaked
Latviaanit kolisuttaa pattereita Latviaanit kolisuttaa pattereita
Miss Helsinki Miss Helsinki
Jauhojengin johtaja istuu veromarkkojen ympäröimänä Jauhojengin johtaja istuu veromarkkojen ympäröimänä
ebin jär ebin jär
😭on se niin ihq ja vielä ihminen😭 😭on se niin ihq ja vielä ihminen😭
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]