Sauna belt kasvattaa jopa hiuksia Sauna belt kasvattaa jopa hiuksia
Kukas vittu se siinä on perkele Kukas vittu se siinä on perkele
DAGOTHWAVE DAGOTHWAVE
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
hmmm nielen kiintoisa hmmm nielen kiintoisa
Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi
Pannaria lautaselle Pannaria lautaselle
Dogeja :3 Dogeja :3
Mitäs jos sittenkin. Mitäs jos sittenkin.
Aapinen 80-luvulta Aapinen 80-luvulta
perjantai perjantai
Historiallinen vääryys on korjattava >:O Historiallinen vääryys on korjattava >:O
8 minsaa on kamalan pitkä aika 8 minsaa on kamalan pitkä aika
Turku on liian taantumuksellinen Turku on liian taantumuksellinen
buffin telaripiiska buffin telaripiiska
jullu on taas jullu on taas
foliohattu dolan foliohattu dolan
Sulje ylös ja ota rahani Sulje ylös ja ota rahani
Pllörssihisihi Pllörssihisihi
Problems? t. Mikael :) Problems? t. Mikael :)
miksi? miksi?
Rantautunut merileijona Rantautunut merileijona
Hymy pyllyyn Hymy pyllyyn
Valmistautuminen rankaisumetodeihin Valmistautuminen rankaisumetodeihin
 534 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.67 MB, 2 tiedostoa, 11.03.2022 13:31:12
[ + 3 - | ]

Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️

[62598] [20220311_122943.jpg] [0.15 MB] [746x928] [] []
20220311_122943.jpg
[62597] [Screenshot_20220311-123035_Samsung-Internet.jpg] [0.52 MB] [1080x1538] [] []
Screenshot_20220311-123035_Samsung-Internet.jpg

11.03.2022 13:48:50
#554339 [+3] Piilota Suosittele

>>554335

Ei riitä. Tehtaita suljetaan. Kulutus taittuu. Alkaa uusi nälkävuosi. Tämä on sitä suurta resettiä muistuttavaa toimintaa.
Samalla kun omistus on lisääntynyt, on se mennyt yhä pienemmälle ja pienemmälle osalle suomessa. Työ ja huvinvointi ei jakaudu tasan mitenkään. Toinen tekee työtä, toinen ei. Toinen maksaa vuokrat, sähköt ja muut itse. Toinen ei.
Toinen on nettosaaja, toinen ei. Toinen pääsee heittämällä tutkimuksiin, toinen ei. Toinen saa maksusitoumuksen, toinen ei.

Molemmilla on sama tilanne rahallisesti. Sitä ei ole liikaa, vaan liian vähän vallitseviin olosuhteisiin nähden. Toinen saa apua, toinen ei.

11.03.2022 15:39:21
#554374 [+-] Piilota Suosittele

Mikäs hallitus se oli, joka lopetti varmuusvarastot?
Olisko ollut PersKeKo, mutta pistetään huulipunan piikkiin, niin koen itseni mieheksi.

11.03.2022 18:34:32
#554415 [+-] Piilota Suosittele

>>554376

Poliitikko on minulle yksi ja sama. Poliitikkojen aikaansaannosts koko vitun paska. Mitään muuta ei osata tehdä kuin tuhoa kansalaista kohtaan. Jos käy poikkiteloin poliitikko, loppuu häneltä kaverit ja tuki. Siinä demokratianne. Rahan valta on demokraattista.

12.03.2022 00:44:06
#554572 [+-] Piilota Suosittele

>>554335 Olisin ehkä sinuna laittanu tuon numero 8 tilalle merkin =
Meinaan näyttää turhan ryssäoikoselta pitää se numerojonon jatkona, vaikka se on selvästi tuon sinun ironisen vitsin kärki

[ 7 viestiä | ]