Ollakko vai eikö olla? Ollakko vai eikö olla?
Kokin erikoinen Kokin erikoinen
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
Koriste-esine Koriste-esine
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
Kun katseemme kohtaavat Kun katseemme kohtaavat
viipalointikone viipalointikone
BITSERIA :DD BITSERIA :DD
rasmusta vaihteeksi rasmusta vaihteeksi
Autoilija yllätti talven Autoilija yllätti talven
Kaasua Kaasua
kisu mittailee lounastansa kisu mittailee lounastansa
Sauli Sauli
terska perse terska perse
Mentos Mentos
Pekka toivottaa hyvää ruotsalaisuuden päivää Pekka toivottaa hyvää ruotsalaisuuden päivää
Football derp Football derp
Niinhän se on Niinhän se on
Ihana nainen Ihana nainen
Turppi ja koira Turppi ja koira
Tunnistaako nuoriso 1990-luvun? Tunnistaako nuoriso 1990-luvun?
Abe Abe
Jos energiajuomamainokset olisivat totuudenmukaisia Jos energiajuomamainokset olisivat totuudenmukaisia
äidi sburdo :---DDD äidi sburdo :---DDD
 731 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 16.03.2022 01:46:42
[ + 0 | ]

Mites raksa puuttusit asiaan?

[62731] [775063dae8766d05.jpg] [0.19 MB] [1231x1061] [] []
775063dae8766d05.jpg

vahingonteko

 · 

vuokra

(11)
16.03.2022 03:30:14
#556160 [+1] Piilota Suosittele

Onko tää se autisti mikä täälläki näkyvissä filimeissä hakkaa pahviseiniä paskaksi sillä tamppoonin narun kokosella kehollaan? Oli muuten aikonaan yhen tutun naapurina joku sekopää. Asunto oli sen isän nimissä ja poika sitten kävi vissiin aina parin viikon välein lataamossa, ku oli hiljasta. Sitten aina ku pääs kottiin niin huuti ja mölisi jotaki aivan ihimeellistä kurkkulaulantaa ja potki sekä hakkas omaa ulko-oveaan. No sehän kaiku käytävässä ja asukkaat alako jo pelästymään, että mikä vittu sillä on hätänä.

Kamu sitte reippaana heppuna kierti käytävän asukkaat läpi keräämässä nimiä valitukseen, että se vittusaatana saatais häädettyä. Sai nimet kasaan ja toimitti isännöittijälle joka peukalo perseessä vaan selitti, että ei sitä voi häätää ku sille tullee paha mieli. No sitten tuli yks kaks kuttu käräjille, että nää oot nimien kerääjä joten tuu selittään se juttu. Ykskään niistä allekirjottaneista naapureista "ei ehtiny" paikalle. Sano, että vetäkää vittu päähänne. Sitte ku ne lopulta ite muutti pois sieltä niin se vammanen vieläki riehu ja mölisi siellä kämpässä vaikka vissiin se häätöki oli sitte jo tullu sille.

[ 5 viestiä | ]