olutta olutta
sillävälin helsinki ilman natseja kulkueessa sillävälin helsinki ilman natseja kulkueessa
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
börheä ilmava börheä ilmava
blyat-operaatio blyat-operaatio
drive-innillä drive-innillä
saatanan iso rapu saatanan iso rapu
tässä on hyvä :3 tässä on hyvä :3
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
nuohooja temusta nuohooja temusta
en mä ollutkaan lähdössä autolla en mä ollutkaan lähdössä autolla
varo vaaraa varo vaaraa
Tankilla ajelua Tankilla ajelua
valintojen mailma valintojen mailma
ahdistelija ahdistelija
niin kauan oot ollu työtön niin kauan oot ollu työtön
Jägerjätski Jägerjätski
Surprise Surprise
Ihana lahja Ihana lahja
hieno tietokone hieno tietokone
maalaustyö maalaustyö
lännen nopein lännen nopein
samixet samixet
Talojen Aamut Talojen Aamut
@-
 751 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 18.01.2019 22:36:33
[ + 2 | ]

Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm

[23047] [Baarikaappi.jpg] [0.65 MB] [2652x1191] [] []
Baarikaappi.jpg

kaappi

(18)  · 

juoma

(32)  · 

viina

(136)  · 

pullo

(60)
18.01.2019 23:48:40
#149014 [+-] Piilota Suosittele

Hitto kun ei voi omistaa baarikaappia kun se olis aina tyhjä. Joskus sitä teki drinkkejä eikä vaan kaatanu raakana kurkkuun.

19.01.2019 00:39:29
#149051 [+-] Piilota Suosittele

Herrasmies keskellä houkuttaisi maistamaan, volttejakin enemmän kuin keskivertorommissa.

Mutta mutta.. missä chilisalmiakkiliköörit? Ja miksi Stoli ujostelee taustalla? Ja missä ovat Stolin kaverit?

19.01.2019 14:04:25
#149245 [+-] Piilota Suosittele

149178

Kuvatekninen ongelma on kyllä suuri. Itselläkin viinat 2-metrisessä kaapissa, niin ota siitä nyt sitten yksi kuva, jossa näkyisi kaikki hyllyt ja pullot ilman hervottomia zoomailuita.

[ 8 viestiä | ]