Tässä on hyvä :3 Tässä on hyvä :3
Teams Teams
jauhojengi jauhojengi
Talvinen kaupunki Talvinen kaupunki
Kissojen käsittely Kissojen käsittely
Bonk Bonk
junarata junarata
spruits spruits
Nariseva mummohuora Nariseva mummohuora
internet internet
Ei räplätä Ei räplätä
Ihana nainen Ihana nainen
Perjantai Laura Perjantai Laura
herra tokmanne herra tokmanne
Australialainen apu Australialainen apu
Ennen ja jälkeen Ennen ja jälkeen
Cheddar Goblin Cheddar Goblin
it doesn´t matter what your name is it doesn´t matter what your name is
Ihana nainen Ihana nainen
ampiais kikkeli ampiais kikkeli
Windows95apu Windows95apu
Japani Japani
Ihania naisia Ihania naisia
Taikapuu Taikapuu
 828 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.03.2022 19:56:41
[ + 2 - | ]

Espanjassa tänään.

[62537] [20220309_185547.jpg] [0.05 MB] [509x480] [] []
20220309_185547.jpg

apupaketti

 · 

polttoaine

(15)  · 

hinta

(35)
10.03.2022 02:26:40
#553921 [+-] Piilota Suosittele

Tännään näky olevan Shellillä 95:n 2,2 jotakin. Pittää kattua kesän kynnyksellä, että laittasko auton vaan seisontaan. Ei tässä oo saatana mittään järkeä. Lähikaupassa koiranmuonapaketin hintaki oli pompsahtanu eurolla edellisestä kerrasta parin viikon takaa. Vuos sitte neljä hampurilaista makso 2 euroa. Sitten nousi 2,2 euroon ja muutama kuukaus sitten 2,4. En yhtään ihmettele vaikka parin viikon päästä ois jo 3 euroa. Lenkin hintahan on jo muutenki noussu pariin/5 euroon. Vittuillessani kävin kattoon kahvin hintoja ja ne oli 6-8 euroa. Ei saatanan saatana.

[ 7 viestiä | ]