Kuolinsyyt faktojen, Googlen ja median mukaan. Kuolinsyyt faktojen, Googlen ja median mukaan.
Ketä disney prinsessaa panisit ? Ketä disney prinsessaa panisit ?
jalkapallo tiivistettynä jalkapallo tiivistettynä
rokodiili rokodiili
hitleriä hävettäis hitleriä hävettäis
kepittäjät kepittäjät
Nyt sitten luolastolaisetkin sen tietää Nyt sitten luolastolaisetkin sen tietää
koiraihminen koiraihminen
Ei paljoo Ei paljoo
Kuvaotokset #43 Kuvaotokset #43
Kuukauden lastit Kuukauden lastit
Julmuri :3 Julmuri :3
False Positive - Last-Ditch (3/?) False Positive - Last-Ditch (3/?)
niinpä näyttää olevan niinpä näyttää olevan
Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular
tässä mä krapula aamuisin tässä mä krapula     aamuisin
hapsi pienenä hapsi pienenä
;__; ;__;
Mortal Kombat - Universumin bestest elomovie Mortal Kombat - Universumin bestest elomovie
nousee nousee
Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa
Male fantasy Male fantasy
Waltterin koulu Waltterin koulu
tubelako tubelako
 853 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 08.02.2022 16:17:07
[ + 3 - | ]

Anarkistit

[61542] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1080x1440] [] []
tiedosto.jpg

ankaristit

 · 

rappuset

(24)
08.02.2022 17:53:36
#546286 [+-] Piilota Suosittele

Järjestäytyneen yhteiskunnan pitäisi antaa anarkisteille tuosta mitalit. Järjestäytyneen yhteiskunnan mikrotason tukijalka -kunniamitali jokaiselle anarkistille niin sais hekotella.

08.02.2022 17:55:18
#546288 [+-] Piilota Suosittele

>>546263
Mehän ei tiedetä kuka tai ketkä noi portaat on todellisuudessa raivannut. Voihan olla että tuo kyltti tuotiin tuohon jälkikäteen eikä sitäkään tiedä olivatko edes kyltin tuoneet anarkisteja.

08.02.2022 19:01:03
#546311 [+1] Piilota Suosittele

Mitäpä heillä muuta tekemistäkään olisi ollut? Pussikaljoitella korkeintaan ja rikkoa mailoilla & astaloilla näyteikkunoita.

08.02.2022 20:58:00
#546376 [+-] Piilota Suosittele

>>546360 Tämähän se ois. Tärkeintä tuntuu olevan kansainvälisten sopimusten pilkuntarkka noudattaminen ja jopa ylittäminen, sillonki ku ne on kansalle haitallisia ja kaikki muut maat kiertää niitä. :D

08.02.2022 21:10:24 | 21:10:41
#546384 [+1] Piilota Suosittele

>>546288
Kyllä se varmaan ihan oikeastikin oli anarkistien tekosia. Hyvää tarkoittavat toki, ja ihan ok!.

Jos ajattelisi ensin ja tekisi sitten, niin olisi siivonnut kaiteen vierestä, koska niitä käytetään.

09.02.2022 12:57:09
#546515 [+-] Piilota Suosittele

>>546487
Original skineissä brittiläisen työläisnuorison ja Jamaikasta tulleiden rude boyssien yhteentörmäys sai kyllä aikaan melko anarkistisen mikrokulttuurin joka välillä poliittisesti aktivoituessaan lähenteli jopa syndikalismia tai kollektivismia.

Natsiskinit taas on todella jännä* sekoitus koiran ja paviaanin ominaisuuksia.

* Kuulet tämän päässäsi Pekka Routalemmen äänellä

[ 12 viestiä | ]