LOPETA LOPETA
Ano Nyymi Ano Nyymi
tonko näkösistä miehistä naiset tykkää? XDDD tonko näkösistä miehistä naiset tykkää? XDDD
Englantilaisin taustakuva ikinä Englantilaisin taustakuva ikinä
Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta) Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta)
Basil vs Doge Basil vs Doge
♂jamajo carnival ♂jamajo carnival
Pari kertaa harjoiteltu Pari kertaa harjoiteltu
False Positive - Exiled (1/2) False Positive - Exiled (1/2)
Korealaiset kannattavat islamia Korealaiset kannattavat islamia
Vaalikeskustelua Vaalikeskustelua
Ei me mitään tehty :3 Ei me mitään tehty :3
Kakkaa tilalle ja avot Kakkaa tilalle ja avot
Wally vauhdissa Wally vauhdissa
Anime Anime
Perjantain kunniaksi Perjantain kunniaksi
Hienot makkarapötköt :) Hienot makkarapötköt :)
Kuka rasvasi nakkini?! Kuka rasvasi nakkini?!
tissit! tissit!
Komea poika Komea poika
Ryynikännit Ryynikännit
juo es juo es
Opit tänään jotain uutta Opit tänään jotain uutta
Hulk köyrii Hulk köyrii
 1 126 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.01.2022 01:47:06
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 20.01.2022.

Iiris, tuo aikamme talousnero

[60802] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [526x526] [] []
tiedosto.jpg

iiris suomela

(11)  · 

iiris

(17)  · 

vihreät

(424)
20.01.2022 01:51:38
#540919 [+2] Piilota Suosittele

Eikö se Kiurukin kummastellut kun tivattiin, että mistä otetaan varat menoihin niin ihmetteli väitettä, että ne otettaisiin kansalta, koska ei niitä kansalta oteta vaan veroista.

20.01.2022 01:58:16
#540920 [+5] Piilota Suosittele

Polttoaineiden hinnan korotukset eivät vaikuta pienituloisiin, koska isotuloisemmilla on enemmän varaa ostaa bensaa... Kaikki taloustieteen opukset luettu ja omaksuttu...
Mulle satasella samaa mitä iiris vetää

20.01.2022 02:08:07
#540924 [+1] Piilota Suosittele

Ei myöskään kaupan laskua ole mielekästä pyytää maksamaan jonon ensimmäiseltä. Jonon viimeinenhän sen maksaa.

20.01.2022 02:28:41
#540929 [+-] Piilota Suosittele

>>540920
Mulle satasella samaa mitä iiris vetää

Ei aivopesusta tarvitse maksaa.
Saat siitä oikeastaan jopa korvausta, jos olet kiltisti.
"Kerho" tosin hoitaa kyllä hommat, vaikket olisikaan.

[ 7 viestiä | ]