Tasa-arvo postimerkit Tasa-arvo postimerkit
Vasemmiston "faktat". Vasemmiston "faktat".
Hieno maalaus Hieno maalaus
Työntäkää perseeseenne ne Sanna Marinin aamupalat vitun palikat Työntäkää perseeseenne ne Sanna Marinin aamupalat vitun palikat
siuntion huligaanit siuntion huligaanit
vasara ja nauloja vasara ja nauloja
tyttöjen touhuja tyttöjen touhuja
Become ungovernable Become ungovernable
Kuvakommentti Kuvakommentti
keittiössä hääräilyä keittiössä hääräilyä
Vasemmiston ainoa agenda - persut! Vasemmiston ainoa agenda - persut!
Toisinajattelijat täytyy tuhota! Toisinajattelijat täytyy tuhota!
Gateway Gateway
Lifeline Lifeline
Rasisti Rasisti
Seksiä Seksiä
Mustalaispepe Mustalaispepe
Lahjoita sinäkin! Lahjoita sinäkin!
;D;D ;D;D
Persujen vaalitöherryksiä Persujen vaalitöherryksiä
Maailman tahraisin Kalle Maailman  tahraisin Kalle
Kakku Kakku
Takinkääntäjien kuningattaret. Takinkääntäjien kuningattaret.
korona rokoite silmään korona rokoite silmään
 1 126 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.01.2022 01:47:06
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 20.01.2022.

Iiris, tuo aikamme talousnero

[60802] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [526x526] [] []
tiedosto.jpg

iiris suomela

(11)  · 

iiris

(17)  · 

vihreät

(424)
20.01.2022 01:51:38
#540919 [+2] Piilota Suosittele

Eikö se Kiurukin kummastellut kun tivattiin, että mistä otetaan varat menoihin niin ihmetteli väitettä, että ne otettaisiin kansalta, koska ei niitä kansalta oteta vaan veroista.

20.01.2022 01:58:16
#540920 [+5] Piilota Suosittele

Polttoaineiden hinnan korotukset eivät vaikuta pienituloisiin, koska isotuloisemmilla on enemmän varaa ostaa bensaa... Kaikki taloustieteen opukset luettu ja omaksuttu...
Mulle satasella samaa mitä iiris vetää

20.01.2022 02:08:07
#540924 [+1] Piilota Suosittele

Ei myöskään kaupan laskua ole mielekästä pyytää maksamaan jonon ensimmäiseltä. Jonon viimeinenhän sen maksaa.

20.01.2022 02:28:41
#540929 [+-] Piilota Suosittele

>>540920
Mulle satasella samaa mitä iiris vetää

Ei aivopesusta tarvitse maksaa.
Saat siitä oikeastaan jopa korvausta, jos olet kiltisti.
"Kerho" tosin hoitaa kyllä hommat, vaikket olisikaan.

[ 7 viestiä | ]