Ulinaa Ulinaa
Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä
Yksisilmäinen hirviö Yksisilmäinen hirviö
VihreätI VihreätI
makkaraprojekti part.2 makkaraprojekti part.2
Elmeri sai naista? Elmeri sai naista?
Hitomi tanaka Hitomi tanaka
Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
Sipilä Sipilä
Virgin vs Chad Virgin vs Chad
Ei vittu mikä ihmissika Ei vittu mikä ihmissika
Armeijavaimo Armeijavaimo
Voiton päivä Voiton päivä
Koirat hupsuttelee Koirat hupsuttelee
:D :D
Hyvin varustettuja naisia Hyvin varustettuja naisia
 Kapteenin kotsa  Kapteenin kotsa
Suomen armeija Suomen armeija
Tossukuva Tossukuva
Monikulttuurin uhri. Monikulttuurin uhri.
Parkettien partaveitsi Parkettien partaveitsi
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Lähetäänx päristeleen? :3 Lähetäänx päristeleen? :3
Teen Tolppasesta lipaston :D Teen Tolppasesta lipaston :D
 925 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]