Ennen oli asiat paremmin Ennen oli asiat paremmin
SDP:n kesärieha SDP:n kesärieha
Iih uuh Iih uuh
Aunty twerking Aunty twerking
Hesarin ilmastopropagandaa. Hesarin ilmastopropagandaa.
Rainerin tilipäivä Rainerin tilipäivä
Kjäh Kjäh
Liitonarkki Liitonarkki
Amatimies ei eksy aiheesta Amatimies ei eksy aiheesta
True nudist flashing True nudist flashing
Demari taas, tietenkin.. Demari taas, tietenkin..
Der ewige jude Der ewige jude
Höhö Höhö
kissa kissa
6 miljoonaa 6 miljoonaa
Kirk laukoo totuuksia. Kirk laukoo totuuksia.
Illan elokuva "Hevoskaupoilla" Illan elokuva "Hevoskaupoilla"
Roope Roope
True nudist flashing True nudist flashing
miks mun viikset haisee paskalle miks mun viikset haisee paskalle
Pinokkion uudet seikkailut Pinokkion uudet seikkailut
sirkkelit kattoon sirkkelit kattoon
Hyvästi Esko Hyvästi Esko
no jews on jupiter no jews on jupiter
 484 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.68 MB, 1 tiedosto, 04.01.2022 15:16:41
[ + 1 | ]

Perussuomalaiset.

[60308] [Screenshot_20220104-141542_Twitter.jpg] [0.68 MB] [1079x1449] [] []
Screenshot_20220104-141542_Twitter.jpg

04.01.2022 15:23:25
#536118 [+2] Piilota Suosittele

Keskusta ja Kokoomus perii ehdokasmaksuja.
Perussuomalaiset ja SDP eivät, mutta kekkuli pisti nätisti kopioimansa kuvan jostain instasta, jossa vain persut olisivat kuin Herran enkeleitä demokratiaa puollllustamassa.

04.01.2022 15:36:11 | 15:39:02
#536120 [+1] Piilota Suosittele

>>536118

Kuulin täältä Kuopiosta, että paikalliset demarit ei perinyt maksuja kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi lähdöstä, eli tarkoitti sitä, että yhdistys maksoi ehdokkaan puolesta yhden niihin valopylväisiin kiinittetävistä ehdokasmainoksista, muutaman puolueen yhteisen mainoksen Savon Sanomiin sekä kahteen paikallislehteen. Rahoitus tuli siitä, että demareiden kunnanvaltuutetut ynnä muissa luottamustehtävissä olevat maksaa sen 4 vuotta x määrä palkkioistaan seuraavan vaalien yhteisbudjettiin.

Eli ainakaan ehdokkaaksi pääsy ei ollut
henkilökotaisesta budjetista kiinni

04.01.2022 17:13:54
#536133 [+1] Piilota Suosittele

Mua ihmetyttää se kuinka joku jonka budjettia 500€ kiristää haluais edes äänestää kepua tai kokkareita, saati sitten edustaa niitä.

[ 6 viestiä | ]