Sad steamed hams ;___; Sad steamed  hams ;___;
wPaint wPaint
Turppia harmittaa Turppia harmittaa
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Snibeti snab syö sipsiä :3 Snibeti snab syö sipsiä :3
Hapsi_ päiväkirjaote :D Hapsi_ päiväkirjaote :D
Suuri paskaperse Suuri paskaperse
Leo Belgicus Leo Belgicus
Tunnustakaa, snobit Tunnustakaa, snobit
miten aseet ampuvat miten aseet ampuvat
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
R.I.P. R.I.P.
Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3 Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3
Ilveilyä Ilveilyä
Now how 'bout a hug... Now how 'bout a hug...
Wifi nopeammaksi Wifi nopeammaksi
Mur Mur
'murica 'murica
Kewl Kewl
Ukki ja runkkari Ukki ja runkkari
test test
gangsta gangsta
What the actual fuck huumon?! >:3 What the actual fuck huumon?! >:3
Gondola ristiretkellä Gondola ristiretkellä
 836 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 03.01.2022 14:20:47
[ + 1 | ]

Vihreää siirtymää.

[60292] [Screenshot_20220103-132013_Twitter.jpg] [0.65 MB] [1080x1420] [] []
Screenshot_20220103-132013_Twitter.jpg

helen

 · 

sähkö

(97)
03.01.2022 17:20:09
#535915 [+1] Piilota Suosittele

>>535913

Siitä on jo ollut puhetta, että OL3 saattaa olla niin että alkavat myydä sähkö eteenpäin sinne mistä saa parhaan tuoton. Eli ei välttämättä mene edes kotimaan käyttöön.

[ 11 viestiä | ]