Ihana nainen! Ihana nainen!
lippis lippis
Vois äänestää Vois äänestää
leipäjono leipäjono
demari demari
"Meillä taitaa olla sama lompakko?" t.demari "Meillä taitaa olla sama lompakko?" t.demari
Matu ja vihreä. Matu ja vihreä.
semmosta semmosta
Tuote Tuote
söpö söpö
Space, the final frontier Space, the final frontier
Woman Woman
Juopuneiden puolue Juopuneiden puolue
intialaisille corona lääkettä intialaisille corona lääkettä
Rita Behm Rita Behm
sanna sanna
Kakku Kakku
Vähän pärisee Vähän pärisee
Perjantai Perjantai
hoitsu hoitsu
Sitä parempaa töhrimistä.. Sitä parempaa töhrimistä..
modern walking modern walking
Lahjoita sinäkin! Lahjoita sinäkin!
Tasa-arvo Tasa-arvo
 509 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.69 MB, 1 tiedosto, 27.12.2021 09:10:45
[ + 3 | ]

Sanna taas kerran.

[60027] [Screenshot_20211227-081021_Twitter.jpg] [0.69 MB] [1079x1384] [] []
Screenshot_20211227-081021_Twitter.jpg

27.12.2021 11:24:22
#533421 [+1] Piilota Suosittele

On se perkele, kun PM ei pidä tiedotustilaisuutta ja eduskunnan täysistuntoa joka päivä.
Meitä pidetään pilkkana saatana!

27.12.2021 11:56:21
#533425 [+1] Piilota Suosittele

Kekkulilla meni hetkeksi pasmat sekaisin kun postasi kaksi mediaa, joiden sisällön oli ymmärtänyt päin persettä. Jälkimmäisen joutui hädissään jopa poistamaan kun kerroin miten asia oikeasti on. On se urpo.

27.12.2021 12:28:55 | 12:29:12
#533436 [+-] Piilota Suosittele

>>533431
Se todisti varsin erinomaisesti sen kuinka sulta puuttuu medialukutaito ja kuinka uskot netistä löytämääsi paskaan jos se vain sopii ajatusmaailmaasi. Pienellä googlettamisella olisit voinut selvittää videosta otetun kuvakaappauksen taustat, mutta jätit sen tekemättä, koska sisältö ”resonoi”. Kaikkein parasta tässä on se, kuinka olet itse ensimmäisenä haukkumassa muita tyhmäksi.

Mainehaittaa peläten pikku kekkuli sitten otti ja poisti kaikessa hiljaisuudessa mediansa.

Sinua lainatakseni ”Vittu sä olet kekkuli tyhmä!”

27.12.2021 13:14:46
#533442 [+4] Piilota Suosittele

Onhan Ukkola oikeassa. Marinin pitäisi tällä hetkellä johtaa kansaa tilanteessa, jossa juuri on sanottu, että omikronin vuoksi pitää minimoida omikronin levittäminen eikä seikkailla siellä ja täällä.

Sitten Marin onkin taas televisiossa seikkailemassa ja keräämässä itselleen medianäkyvyyttä. Kyseinen ohjelma olisi varmasti pärjännyt ihan ilman Sannaakin tai jollain muulla (entisellä) pääministerillä.

[ 9 viestiä | ]