Teletupit Teletupit
Siitä ilotulitetta Siitä ilotulitetta
Gold Tier ysäri Gold Tier ysäri
Opettaja sekaisin Opettaja sekaisin
Nyt kävi näin :3 Nyt kävi näin :3
ai perkele huutista ai perkele huutista
Tuomo psykoosissa. Tuomo psykoosissa.
hyvä musiikki hyvä musiikki
Puhdasta tulee Puhdasta tulee
En saa unta En saa unta
John Dillermand-Lastenohjelmia Tanskanmaalta John Dillermand-Lastenohjelmia Tanskanmaalta
Wolt Wolt
Elämä on juhlaa Elämä on juhlaa
ohisalo ja haavisto ohisalo ja haavisto
aku ankan paskalaulu. aku ankan paskalaulu.
Nuket Nuket
vain kallein kelpaa vain kallein kelpaa
Suomalainen kuvalauta vuonna 2021 Suomalainen kuvalauta vuonna 2021
murphy sai kodin :3 murphy sai kodin :3
On tapahtunut On tapahtunut
pakolainen pakolainen
pitsaa on olemassa pitsaa on olemassa
IKL IKL
Pääosassa: hapsi_ Pääosassa: hapsi_
 711 näyttökertaa, 1 viesti, 0.14 MB, 1 tiedosto, 17.08.2022 20:45:06
[ + 9 - | ]

Kouluruokailu

[66621] [20220817_204446.jpg] [0.14 MB] [1152x1083] [] []
20220817_204446.jpg

sanna

(126)  · 

aamupala 800

(19)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

vasurit

(20)  · 

hillotolppa

(18)  · 

verorahat etelää

(8)
18.08.2022 00:57:23
#592879 [+1] Piilota Suosittele

No. Suomalaisilla alkaa mielenkiintoiset ajat. Jos omakotitaloasujan sähkölasku kuukautta kohden on ollut 300 euroa niin nyt saattaa olla sitten 1000- 2000 euroa. Ei siinä. Oppiipahan kahtoo mitä tekee kun tekee.

Töitä ei tuolloin enää ainakaan kannata tehdä.

[ 1 viestiä | ]