Vittuileks sä!? Vittuileks sä!?
ahtaajien lakko ahtaajien lakko
Chimerasta tuli turri Chimerasta tuli turri
Vitun ****** Vitun ******
jotta norjalainenkin ymmärtäisi jotta norjalainenkin ymmärtäisi
Ihana nainen Ihana nainen
Kosmikud & Kauko Röyhkä Kosmikud & Kauko Röyhkä
tapparapustaja tapparapustaja
Ulipaino Ulipaino
hyppy hyppy
kättä toisten taskuun kättä toisten taskuun
Nyaaa.... Nyaaa....
älkää juoko 2 litraa spermaa älkää juoko 2 litraa spermaa
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
pajeettien sorbettisorvi pajeettien sorbettisorvi
Dicke Freundin Dicke Freundin
jänö jekuttaa koiraa jänö jekuttaa koiraa
Hovimestari narkinsson Hovimestari narkinsson
Venäjä Venäjä
Tästä se ei enää painajaiset pahene Tästä se ei enää painajaiset pahene
Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi?
sama äiti sama äiti
Hei nyymi... Hei nyymi...
The Shadows - Apache (1960) The Shadows - Apache (1960)
 776 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.96 MB, 1 tiedosto, 03.10.2021 17:37:22
[ + 4 | ]

tein tämmöstä matoruokaa

[57115] [c9bej.jpg] [0.96 MB] [3840x2160] [] []
c9bej.jpg

03.10.2021 19:34:20
#505519 [+2] Piilota Suosittele

>>505514
kanaa, kevätsipulia, sieniä(ei niitä pahoja purkkisieniä), paprikaa ja porkkanaa. sit täysjyvä nuudelit kun en jaksanu ite alkaa veivaa pastaa. sit oli joku chow mein kastike mut lisäsin soijakastiketta kun ei siinä ollu tarpeeks suolaa. piripiri myllystä jotain maustetta.
pakko sanoa että keimo ylitti itsensä tässä ruuassa, en oo varmaa koskaa tehny mitää näi hyvää.

[ 7 viestiä | ]