Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team) Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team)
Käärme >:3 Käärme >:3
Promohommat 4 Promohommat 4
Venäjän jakolinjat sodan jälkeen. Venäjän jakolinjat sodan jälkeen.
Benis :DDDD Benis :DDDD
yle ja lapset yle ja lapset
Hapsi hapoissa hello worldissa Hapsi hapoissa hello worldissa
Erikoinen tyyny Erikoinen tyyny
Kumpikin kelpaisi Kumpikin kelpaisi
Mafiaparatiisi 2 Mafiaparatiisi 2
neekerin kutaleet neekerin kutaleet
Vuoden henkilö Vuoden henkilö
Hapsi ja serkkupojat esiintyy Hapsi ja serkkupojat esiintyy
Videokokoelma Videokokoelma
Leipäjonon saalis sponsored by Raksapulsu Leipäjonon saalis sponsored by Raksapulsu
ovi on hyvä apuväline ovi on hyvä apuväline
Malossin alakauttanen Malossin alakauttanen
Karhu räplää muniaan Karhu räplää muniaan
Iranilaista osaamista Iranilaista osaamista
Puskassa Puskassa
pirtua pirtua
ei kompromisseja ei kompromisseja
ohittamaton tarjous ohittamaton tarjous
SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream
 666 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 19.09.2019 18:14:25
[ + 2 | ]

Not cool man, not cool! ;___; >:3

[34524] [0.jpg] [0.25 MB] [2048x1538] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5208)  · 

börh

(1050)  · 

kauluri

 · 

antenni

 · 

tötsä

19.09.2019 18:56:12 | 18:57:50
#248301 [+-] Piilota Suosittele

>>248285
Päivä vai toista tuli pidettyä tötteröä päässä, mutta hänen syöminen (ja jossain määrin liikkuminenkin) oli hankalaa ja haavoittuneen kissan kanssa painiminen tööttiä irrotellessa ja kiinnitellessä oli huonompi vaihtoehto kuin tyylikkään hihapaidan tekeminen.

19.09.2019 19:12:46
#248318 [+-] Piilota Suosittele

>>248303
Kolme oli kaikkinensa, yhden vaihdoin sottaantumisen takia ja sen vihreän josta ei ikinä saatu edes kuvaa Mortti riisui pakomatkalla (jihuu!)

19.09.2019 21:57:00
#248383 [+-] Piilota Suosittele

>>248356

Mitä?! >:3

Mut joo, kyl mä sanoisin että oli kolmevuotias ;3

Onneksi on ilmeisesti jatkossa onnistunut pysymään ehjänä, tai ainakaan et ole kertonut pahemmista vastoinkäymisistä :3

20.09.2019 00:02:11 | 00:03:59
#248436 [+-] Piilota Suosittele

>>248383

Tuli takaisin yöreissulta ja vinkaisi pahasti kun nosti syliin. Vamman tapahtumasta ei ole börheää tietoa, mutta haava- ja antiseptisalvaa määrättiin. Ja ulospoistumiskielto 😿

Edit: ja ei ole ollut muuta havereita kuin punkkeja pikkupunkkarin päässä sittemmin.

[ 13 viestiä | ]