Muslimit on homoja Muslimit on homoja
teletapit teletapit
suorituspaineita suorituspaineita
paras cover paras cover
räjähti räjähti
wc-paperiteline wc-paperiteline
hamasin sanomat hamasin sanomat
sertifioitu ammattilainen sertifioitu ammattilainen
lemmikkikana lemmikkikana
heimosenkeimon volvo heimosenkeimon volvo
Tuli kouluajat mieleen Tuli kouluajat mieleen
Hienosti restauroitu Hienosti restauroitu
do a barrelroll do a barrelroll
Saunassa Saunassa
Tisuli Tisuli
neekerit ei osaa neekerit ei osaa
netflix & chill netflix & chill
roskiksessa on hyvä olla roskiksessa on hyvä olla
heimosenkeimo lounaalla heimosenkeimo lounaalla
tuu sänkyyn jo tuu sänkyyn jo
etätöi etätöi
kop kop saatana kop kop saatana
jyväjemmarien grillibileet jyväjemmarien grillibileet
älä nussi mun ruohonleikkuria älä nussi mun ruohonleikkuria
 696 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.51 MB, 4 tiedostoa, 21.08.2021 16:52:56
[ + 2 | ]

Muutama kuva 19.

[55971] [20210821_164755.jpg] [0.06 MB] [758x798] [] []
20210821_164755.jpg
[55970] [Screenshot_20210821-164838_Twitter.jpg] [0.73 MB] [1079x1468] [] []
Screenshot_20210821-164838_Twitter.jpg
[55969] [Screenshot_20210821-164905_Twitter.jpg] [0.25 MB] [1080x896] [] []
Screenshot_20210821-164905_Twitter.jpg
[55968] [Screenshot_20210821-164925_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1218] [] []
Screenshot_20210821-164925_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
21.08.2021 17:44:46 | 17:47:14
#492328 [+-] Piilota Suosittele

tota toi kurvinen onkohan se tärkeekin jätkä kun ministeri ja kaikkee ja silti kuulin siitä ekaa kertaa eilen

no ymmärsin sen lausuman niin että on tulossa piste jossa kaikki halukkaat on saaneet rokotteen, ja sen jälkeen yhteiskuntaa pitäisi alkaa availemaan koska ei näitä rajotuksia voida loputtomiinkaan jatkaa. jos rokottamattomat siitä sitten kärsii niin se on sitten vähän voi voi.

olen vähän yllättynyt että tästä on noussut iso haloo, koska kuvittelin että rokotteista kieltäytyjien ja maskien sun muiden rajoitustoimien vastustajien porukoissa olisi pitkälti samat naamat ja näin otettaisiin ilolla vastaan ministeritason tokaisut siitä että rokotuksista ei ole edelleenkään tulossa mitenkään pakollisia ja lisäksi rajoitustoimista alettaisiin luopua

21.08.2021 19:05:58
#492346 [+-] Piilota Suosittele

Kiva että "suomalainen" sakke pääsi sukuloimaan, ja viemään paluumatkallaan joltain muulta paikan. Tosi kiva myös, että saatiin se ehjänä "kotiin".

21.08.2021 20:33:00
#492393 [+-] Piilota Suosittele

Kurvinen on perinteinen kiero poliitikko, maisteri ja vielä lakimieskin, kumma ettei kokoomuslainen.
Poliitikon rahoitus: "Rapsuta mun selkää, niin rapsutan sun, ime mun kiqulii, niin imen sun, tue mun yhdistystä, niin saat valtion / kunnan / kaupungin rahoituksen tolle sun firmalle seuraavaks 5 vuodeks".
Juuh, noi "Saket" on perinteisiä somalia, irak ja afganistan surffareita, joiden kotimaa on vaarallinen kun siellä tapetaan jos siellä joutuu olemaan, mutta lomailu ja bisneksen teko siellä onkin sitten eri asia...

[ 6 viestiä | ]