Onsenyvittukummaon Onsenyvittukummaon
Apusen kyal-apu Apusen kyal-apu
matrix apu matrix apu
tapaturma tapaturma
corona corona
senkin penis senkin penis
virhe virhe
tavja havakka tavja havakka
Jussi Jussi
si penor si penor
aika rampa aika rampa
Convoy totuus Convoy totuus
Ampiaiset arkkitehteina Ampiaiset arkkitehteina
Taposta taas. Taposta taas.
pekka pekka
gondolaperhe gondolaperhe
iiris suomelalla hyvä perse iiris suomelalla hyvä perse
Let there be never ending light Let there be never ending light
Kuva kullista Kuva kullista
Suomimies Suomimies
Tuu mun luo Tuu mun luo
etsintäkuulutus etsintäkuulutus
Antimateria soitteli lauantaina ♥ Antimateria soitteli lauantaina ♥
Mäkynen the Viisas, on kerrankin oikeassa. Mäkynen the Viisas, on kerrankin oikeassa.
 648 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.32 MB, 4 tiedostoa, 29.04.2021 15:15:24
[ + 3 - | ]

Muutama kuva 4.

[53433] [20210428_183947.jpg] [0.09 MB] [700x700] [] []
20210428_183947.jpg
[53432] [20210429_081029.jpg] [0.09 MB] [1280x720] [] []
20210429_081029.jpg
[53431] [20210429_083107.jpg] [0.08 MB] [822x988] [] []
20210429_083107.jpg
[53430] [20210429_103906.jpg] [0.05 MB] [679x380] [] []
20210429_103906.jpg

muutama kuva

(27)
29.04.2021 15:19:00
#459892 [+-] Piilota Suosittele

Tottakai PS on velanotossa hännilä, kun ei ole kerennyt hallituksessa istumaan edes yhtä täyttä kautta.
Toisaalta PS hoiti velanoton myymällä valtion tuottavaa omaisuutta.

29.04.2021 16:44:26
#459899 [+-] Piilota Suosittele

>>459892 se oli kokoomus ja katainen joka möi kaiken jopa vitun suomen sähköverkon. onneksi osa sähköverkkoa on vielä pikkufirmoilla. kiitos carunasta ja sen 300% korotuksista. no kokoomus veti vähän fyffeä omiin ja kaverien taskuun. on idioottimaista myydä hyvintuottava valtion firma. jää sitten tulevien vuosien verot saamatta. myyntikönttinä murtoosa siitä.

30.04.2021 19:10:22 | 19:10:58
#460257 [+-] Piilota Suosittele

>>459907
Jos PS pääsee hallitukseen, on jostain pakko repiä rahaa tai ottaa velkaa että saadaan 20v tähtäimellä velkaa alemmaksi. Kansa ei odota 20 vuotta, ja PS on ehkä yhden kauden jos sitä seuraavassa kokoonpanossa.

[ 4 viestiä | ]