Syöminen Syöminen
talitintti talitintti
Ihana nainen Ihana nainen
gerta taas pidätetty gerta taas pidätetty
Alizee hitaana kuten lupasin Alizee hitaana kuten lupasin
Peskää ne vitun riisit Peskää ne vitun riisit
ihana nainen ihana nainen
oletko valmis oletko valmis
Kaliaa Kaliaa
Skenehommat 3 Skenehommat 3
Isä Sandels Isä Sandels
Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan" Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan"
Iso pylly Iso pylly
Ruokaa Ruokaa
Heidi Heidi
Villu Tamme - 65 (Laula mu laulu 4, 2. saade) Villu Tamme - 65 (Laula mu laulu 4, 2. saade)
Soinilla oli niitä huonompia leikkauksia Soinilla oli niitä huonompia leikkauksia
persereikä persereikä
facebook prison facebook prison
Asiaa Asiaa
simpanssille banaani simpanssille banaani
Yokertaidetta Yokertaidetta
kela koltenit kela koltenit
Apu kylvyssä Apu kylvyssä
 756 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.2 MB, 4 tiedostoa, 03.06.2021 07:06:46
[ + 4 - | ]

Politiikkanappula osa 776

[54230] [Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg] [0.19 MB] [1080x593] [] []
Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg
[54229] [Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg] [0.32 MB] [1079x859] [] []
Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg
[54228] [Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x702] [] []
Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg
[54227] [Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1387] [] []
Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
03.06.2021 10:02:37
#468742 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä menee opiskelijoillakin hyvin, joskus omina opiskeluaikoiha tuolla summalla elettiin kaksi, joskus neljäkin kuukautta.

03.06.2021 17:24:31
#468856 [+-] Piilota Suosittele

Pitikö SDP:n olla työväenpuolue? Keskusta on mennyt myös maaseudulta kokoomuslinjalle, korttipakka on sekaisin. Niin oon minäki kohta jos käyn kaupassa.

03.06.2021 21:23:08
#468938 [+-] Piilota Suosittele

>>468880
Olenko ainut askeettisesti syövä luolastolainen? Hernekeitto kylmänä suoraan purkista ja näkkäri ilman päällysteitä? Lisäksi selvinpäin.

04.06.2021 14:23:54
#469145 [+-] Piilota Suosittele

469036

Se oli toissapäivänä. Eilen söin kunnon teurasjätteestä tehtyjä lihapullia ja mädistä perunoista tehtyä muusia sekä salaattina homehtunut näkkileipä jonka jätin syömättä + kourallinen vitamiineja.

Siinä oikeasti kaikki, syön kerran päivässä.

[ 7 viestiä | ]