Ei jaksa keksiä otsikoita 7 Ei jaksa keksiä otsikoita 7
Luomassa paskaa Luomassa paskaa
Sota ei yhtä miestä kaipaa Sota ei yhtä miestä kaipaa
Tuli tyrä Tuli tyrä
You Had One Job - kokoelma You Had One Job - kokoelma
Miu? Miu?
läski-paska png'd läski-paska png'd
Kuinka rakennetaan kampiposetiivi Kuinka rakennetaan kampiposetiivi
SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP
Yritys vs Lopputulos Yritys vs Lopputulos
cute girl cute girl
Typerä finjävel! Typerä finjävel!
Herää kysymys, ketkä kaikki käyttivät Nappulaa >:3 Herää kysymys, ketkä kaikki käyttivät Nappulaa >:3
Worth it Worth it
Heil fisher! Heil fisher!
Oy mäy, yksi kolikko puuttuu >:3 Oy mäy, yksi kolikko puuttuu >:3
Revitalift Revitalift
rotekki ja lyhtypylväs rotekki ja lyhtypylväs
Gay Gay
Keittiön löytö 3 Keittiön löytö 3
Ilmaveivi on vanha juttu Ilmaveivi on vanha juttu
Käytävä Käytävä
Tavanomaiset nuoret Tavanomaiset nuoret
MacGruber - Sensitivity Training MacGruber - Sensitivity Training
 829 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 24.07.2021 00:07:15
[ + 3 - | ]

Tänne(kin) tulijoita.

[55386] [Screenshot_20210724-000022_Twitter.jpg] [0.81 MB] [1080x1366] [] []
Screenshot_20210724-000022_Twitter.jpg

matu

(85)  · 

mamu

(210)
24.07.2021 00:15:47 | 00:16:33
#483264 [+-] Piilota Suosittele

Palkataan suomalaisia. Ai, ei ne tee töitä ilman 4000€/kk palkkaa ja 6 viikon kesälomaa.

Palkataan ulkomaalaisia, jotka tekevät korkeintaan 2500€/kk ja 3 viikon kesälomalla. Ai, persut somessa parrikaadeilla.

Mitäs nyt?

24.07.2021 01:32:10
#483301 [+-] Piilota Suosittele

Nuo pitäs viiä takas merelle ja upottaa se lautta. Sen jäläkeen naarata ne ruumiit takas afrikan rannikoille tiedonannoksi.

24.07.2021 01:48:13 | 01:51:06
#483306 [+1] Piilota Suosittele

Uuga-buuga, me osata laiva ryöstä!

Lisäksi me otta se traktori itse, että saada kaupasta kalja. Muija ja lapset ei saa traktori, tekee maanviljelyhommat kuten ennenkin, ilman traktori.

Me jättä tylsä muija ja lapset hoita maanviljely. Lähte Eurooppa, otta paljo valkonen nainen ja Kela Gold.


[Tämä ei ollut komediaa eikä irvailua, vaan valitettavasti todellisuutta]

24.07.2021 02:39:15 | 02:39:41
#483315 [+-] Piilota Suosittele

Kyllähän ne saataisiin poimimaan marjoja tai muuta, jos se olisi ehtona oleskeluluvalle. Kokoomus esitti juuri niin asian, mutta ketunhäntä kainalossa saaden kannatusta. Kokoomukselta voi odottaa juuri sellaista käytöstä.

24.07.2021 08:46:17
#483358 [+1] Piilota Suosittele

Minne noi kaikki on hukannu kenkänsä?
Muutama kuukausi ja muutama noista on ajamssa taksia helsingissä / vantaalla ja kun ansiotulo ei riitä niin kela maksaa toimeentulotukea + asumistukea (kun asutaan alueella jossa m2 vuokra on yli 25€/kk)+ tottakai kotoutumistuki.

24.07.2021 19:26:45
#483556 [+-] Piilota Suosittele

>>483489
Voisi toimia, mutta parempi kannustin olisi tulos tai ulos että saataisiin heistä tuottavia. Opiskelussa, Suomen kielen -opiskelussa, ammattiopinnoissa jos on tarve, ja lopulta työelämässä.

>>483350
Mikä tuon beige housuisen neekerin oikeaa nilkkaa vaivaa?!

😂 Saan itse jalkani noin, kokeilin juuri, mutta se johtuu lähinnä siitä että venyttelen paljon. Myös maasto on hyvin epätasainen jossa yleensä työskentelen.

[ 14 viestiä | ]