Sijaisemo Sijaisemo
Käykää koulua junnut! Käykää koulua junnut!
Uruk-Hau Uruk-Hau
faneja faneja
Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
Oi julmuus on nimesi Oi julmuus on nimesi
en oo iha hetkeen ollu näin transvenstiitti en oo iha hetkeen ollu näin transvenstiitti
Saksalaista teknologiaa Saksalaista teknologiaa
askartelin mikille pop-filtterin askartelin mikille pop-filtterin
Sylikoiro Sylikoiro
Rinkeby Rinkeby
Verboten Verboten
Pohjois-Carolinalainen ES Pohjois-Carolinalainen ES
Erkki pui ohraa Erkki pui ohraa
Elämäm Elämäm
Popeda hyväksyi diversiteetin Popeda hyväksyi diversiteetin
Kurnau saatana Kurnau saatana
musta kuva uimassa musta kuva uimassa
Tämän takia pidän koirista enemmän kuin ihmisistä Tämän takia pidän koirista enemmän kuin ihmisistä
Läski Paska homona Läski Paska homona
ketjukolari ketjukolari
Välipalaa :3 Välipalaa :3
antoi lahjan antoi lahjan
Why are you gay? Why are you gay?
 490 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 26.12.2024 15:28:00
[ + 1 | ]

ÄBBLE PAY

[76330] [98f0a9fff3a16dc0.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [16.73s] [] []

vitun xd

 · 

myyjä

(10)  · 

kmarket

 · 

plussaa

26.12.2024 16:48:58
#669493 [+-] Piilota Suosittele

Myyjät on melkein aina hotteja ku ne läskit ja rumat tungetaan Nakuankan kanssa piiloon varastolle. No on tolla lopuks huumorintajuakin 🥰

26.12.2024 18:07:20
#669517 [+1] Piilota Suosittele

Olen huomannut, että K-ryhmän kaupoissa on yleensä nätimpiä myyjiä, kuin S-ryhmän kaupoissa. Liittynee jotenkin siihen, että toiset ovat kauppiasvetoisia ja toiset osuuskuntavetoisia.

26.12.2024 20:53:30
#669591 [+-] Piilota Suosittele

>>669517 kyllähän se yksi plus yksi on kaksi mutta parhaimmillaan muuttuu kolmeksi tai enemmän 🙃
Selvä juttu kun täällä suonkeskellä kylällä yksi neste huoltoasema ja sinne palkkasi hiton nätin blondin kassalle että myynti kasvoi omallakin kohdalla 😁 Jokainen kylän kollihan sitä oli kuolaamassa, aina kysyi tarviiko kuittia. No vastasin jos terveisiä takapuolelle kirjoitat niin voin ottaa, melko monta kertaa meni kun kerrankin tuli kuitti numero terveisin 😎

[ 3 viestiä | ]