Saara Särmä epäilee Saara Särmä epäilee
Löysivät karanneen isinsä Löysivät karanneen isinsä
tekivät itse ja säästi tekivät itse ja säästi
vähän pörisee vähän pörisee
<:3 <:3
hurrikaani kausi alkaa hurrikaani kausi alkaa
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
miten harjata miten harjata
Viinamäki 2 Viinamäki 2
Viiksivalluja koti täynnä Viiksivalluja koti täynnä
intti nykyaikana intti nykyaikana
Ismo leikola - Kylpyhuone Ismo leikola - Kylpyhuone
Ääliöt ääliöilee Ääliöt ääliöilee
Kerrankin asiallista spämmiä :p Kerrankin asiallista spämmiä :p
kjeh kjeh kjeh kjeh
paska juttu paska juttu
älä koskaan anna periksi älä koskaan anna periksi
Gangsta Gangsta
Nyt tuntuu höpöltä Nyt tuntuu höpöltä
ei kinosta ei kinosta
ragekauppias ragekauppias
Kätevät itkukorvikset Kätevät itkukorvikset
3d 3d
hassut kengät hassut kengät
 771 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]