Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta
Korona leivät Korona leivät
Tesla Tesla
vähän treeniä vähän treeniä
tuli puhdasta tuli puhdasta
Proteiinitulostin Proteiinitulostin
Lurps Lurps
Ey! Wake up mon! Ey! Wake up mon!
karpolla on asia kunnossa karpolla on asia kunnossa
niin paljon asiaa :3 niin paljon asiaa :3
En tiennytkään, että Raksapulsu on punapää En tiennytkään, että Raksapulsu on punapää
Ruotsin koronatoimet Ruotsin koronatoimet
vaikea elämä vaikea elämä
Vuohi kiusaa Vuohi kiusaa
Rantakunnossa Rantakunnossa
Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime
Nii saatana Nii saatana
huora ja koira huora ja koira
Korona Korona
The Dance Off The Dance Off
R.I.P. R.I.P.
Aku tuumii Aku tuumii
hehe hehe
 771 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]