Saamelaiset wokeihmiset voivat syyttää ihan itseään siitä, että kukaan täysipäinen ei osta mitään heidän käsitöitään kaappeihin piilotettavaksi. Jos niitä pitää edes kotona sisällä esillä, niin loukkaa ihan vitusti heidän kulttuuri.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Razzizmia joka paikassa!
Oikea valinta
Kohta on taas joulu
Tutkiminen on rasismi
Viikonlopun naurut
Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj
vitun rasisti
Rasmuslaisten logiikka
5:01 pitkä Mohulu uugabuuga
kettukahlaamo
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
Yksi syy vähemmän asua australiassa
say no racism
Puolestaloukkaantuja
Juuri näin!
Rassismi apu
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin