Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
kiltisti jakavat :3
Tissejä lisää
bane
Sota jumalaa vastaan
Kaksinaismoralismi
Toimiipas >:3
Hells Angels ei tappanut Kyllikki Saarta
Joker
Luolastolaisen häät
juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Menossa räntäsateessa 14 huthitkuuta
yllytyshullu
Meitä ei domino-ansalla jecutella >:3
Mikäs tuo on? :3
tissi lauantai
Kiinan kansallislaulu
the Puckle Gun
menkää pois >:3
Hiijaa!
Kissa-tv
Osta kalaaaaaa!
Korona
Tuoli
scatman
Edellinen
Seuraava
⭰
@Spikanor
818
näyttökertaa,
0
viestiä,
0.93
MB,
1
tiedosto,
28.12.2019 03:57:55
[
+
3
|
]
⇥
Rasismin toimitusjohtaja
[
38041
] [
0.gif
]
[0.93 MB]
[316x314]
[
] [
]
Edellinen
rasismi
(147)
·
arska
(12)
Seuraava
[
0
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Juuri näin!
Naisten juttuja
Nyt mennään
Elmoa on juksattu
Nii kerta
Husu pls stahp
Japanianiassa
Mitä sinä sanoit, neekeriankka?!
Voihan Roseanne Barr minkä teit...
Kotiäiti, ruoka ja Turku
rasismi
japanianialaista casual racismia
rahaa on
rasismi
Näyttä sinule kaapi paika
japani
Ois kyllä
rasismi on ikuista
Husu pls :D
Yksi palaute ja FIUUUU
no racism
Itke rasismista lausu itse rasistisia lauseita
Joskus aikoinaan Revonlahdella...
Emmää mikkää rasismi ole saatana
⇥
+
3