No fucking spine No fucking spine
ei oo häpee olla nopee ei oo häpee olla nopee
sauna gisa sauna gisa
Millainen? Millainen?
perse perse
snapple snapple
villi bendele :3 villi bendele :3
Etsi piste Etsi piste
xev bellinger xev bellinger
Ai saatana Ai saatana
höhöhö höhöhö
Nugs Nugs
Pieru Pieru
It's also constant It's also constant
Huutista Huutista
Usan sanavapaus kiteytettynä Usan sanavapaus kiteytettynä
säikäytys säikäytys
Kuvakommentti Kuvakommentti
pärisee pärisee
benis benis
koira koira
kaupassa ruuhkaa kaupassa ruuhkaa
Söpö Söpö
kettu ja jänis kettu ja jänis
 786 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 15.06.2021 11:18:46
[ + 3 | ]

Ja nämä ihmiset sitten äänestävät

[54496] [tiedosto.png] [0.32 MB] [881x1013] [] []
tiedosto.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
15.06.2021 11:43:00
#472228 [+-] Piilota Suosittele

Tämähän oli arvattavissa olevaa kehitystä kun päästetään mt-potilaat suljetuilta osastoilta avohoitoon ja saavat itse huolehtia lääkityksestään.
Ei siinä mitään että osa heistä jättää lääkityksensä väliin, puhuu ja tekee hulluja asioita, muttakun osa osaa vakuuttaa muut hullut / älyllisesti yksinkertaiset uskomaan omiin hullutuksiinsa kuten että 2 on vähemmän kuin 1, lääkärit on murhaajia, murha on elämää, 5G masto lepakoita tuulimyllyn rokote mikrosirusssa *äxjödlköf¤@* jne...

16.06.2021 14:25:34
#472436 [+-] Piilota Suosittele

väärin piirretty kai hylätään vain jos vallitsee epäselvyys siitä onko sillä tarkoitettu ykköstä vai seiskaa
sensijaan jos kaavakkeessa on jotain ylimääräistä niin se ilmeisti hylätään aina

16.06.2021 14:40:33 | 14:40:45
#472437 [+-] Piilota Suosittele

Kuka selväjärkinen muutenkaan piirtää ykkösen vain pystyviivalla? Seiskaan sitä ei voi sekottaa kun siihen kuuluu vaakaviiva, mutta sekin on vissiin sitten väärin? Vain ala-asteikäiset piirtää numerot niin kuin ne on noissa vaaliohjeissa.

16.06.2021 23:56:52
#472545 [+-] Piilota Suosittele

Vaikea kuvitella, että nuo kommentoijat olisivat tosissaan. Tosin enpä yllättyisi vaikka olisivatkin. Jos ovat, niin toimivat sitten jo aikamoisena parodiana itsestään.

[ 6 viestiä | ]