Käytin käsidesiä (muuhunkin kuin juomiseen), käytin maskia ja kävin rokotuksessa, sain silti alle viikoksi räkätaudin ilman kuumetta paitsi yöllä pari kertaa ~tunnin verran. En tiedä oliko korona, mutta 2021-2022 kesällä ja räkää tuli aivan järkyttävästi.
Niin siis se olisi voinut olla pahempi ilman rokotusta.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kokoomus/Sitra/rokotepassi
Mikähän vamma Marialla on?
reps
Faktaa ja tilastoja
Marialla psykoosit päällä
Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme
Oho eiku
Helikopterit käyntii
Pakollinen koronapassi, jota väitettiin salaliitoksi ja öyhöksi
korona passi
Maski tuloksia
hui kauheata >:3
Vielä yksi kierros! Kamaan!
hyvä poju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ihan vain muistutus..
huutista
En tiedä
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista