meo :3 meo :3
Kissagifejä Kissagifejä
Hassan poliisina Hassan poliisina
asioiden tiputtelemista asioiden tiputtelemista
KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America
Börhkerä :3 Börhkerä :3
YUP - Saatana meni korvasta sisään YUP - Saatana meni korvasta sisään
Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj
Töissä Töissä
Onnellinen perhe Onnellinen perhe
Dark sided Dark sided
Clop Throne Clop Throne
Kuinka Suomi myytiin Kuinka Suomi myytiin
Ilmastopsykoosi Ilmastopsykoosi
Graves Graves
Melonit Melonit
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Decent Decent
Pete kehottaa Pete kehottaa
Rumpalia etsitään Rumpalia etsitään
Chad Rulebreaker Chad Rulebreaker
Niin Niin
Hieno mies Hieno mies
Väärä vastaus Väärä vastaus
 839 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 19.12.2019 02:34:20
[ + 1 | ]

The Irishman - Soundtrack


the irishman

 · 

irishman

 · 

soundtrack

 · 

ost

 · 

elokuva

(138)
19.12.2019 16:10:24 | 18:20:20
#284138 [+-] Piilota Suosittele

>>284132

Mun suosikki on kohdassa 17:55 alkava osuus :3 Niin räiskyvää (myös kirjaimellisesti) ja energistä :3

Opposable thumbs? It begins! >:3


Kannattaa muutenkin ehkä kattoa mitä vaikutteita Vivis saa ;3


Pidättekö vesimelonista? :3

19.12.2019 16:17:16 | 16:18:15
#284141 [+-] Piilota Suosittele

>>284139

Tasapainoista :333 Olen varma että siellä jossakin on vesimeloneja joilla tasapainotella :3

Oli ehkä leffan toiseksi surullisin asia että kaveri rakastaa jäätelöä ja ei saa syödä annostaan ilman että tullaan häiritsemään ;____; Etenkin kun vankilassa on muutenkin niin ankeaa.

It is what it is ;__;

19.12.2019 17:58:00 | 17:59:27
#284155 [+-] Piilota Suosittele

>>284145

Juuh. Olisi pitänyt tajuta että juna meni jo ja että ehkä kaikissa tilanteissa ei kannata takertua lillukanvarsiin, kuten jonkun pukeutumiseen.

Se leffassa ja muissa samantyyppisissä oli jotenkin kierolla tavalla hauskaa, että äijät teki ihan sairaita juttuja, mutta sitten normaalissa kanssakäymisessä oli tosi kohteliaita ja asiallisia (paitsi kun halusivat tietoisesti loukata) ja oli juttua tyyliin "se sanoi niin ja niin", "eihän noin voi sanoa kenellekään".

[ 10 viestiä | ]