Whee! Whee!
Ja sut piti hoitaa, vai? Ja sut piti hoitaa, vai?
Hohoo Hohoo
Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22 Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22
Crossover Crossover
olympia apu apustus olympia apu apustus
x----D x----D
Miu mau fuu fuu Miu mau fuu fuu
Specialman Specialman
Cornelius Cornelius
The Burrito Scrolls: Oblivion The Burrito Scrolls: Oblivion
"Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?" "Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?"
Se on taas se aika vuodesta... Se on taas se aika vuodesta...
Lets do it, you sexy thing Lets do it, you sexy thing
50v and still hot half-Cherokee 50v and still hot half-Cherokee
He vihasivat häntä, koska hän puhui totta He vihasivat häntä, koska hän puhui totta
Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
Pysähtykää pentele! Pysähtykää pentele!
spooky dorifto spooky dorifto
Sisäkkö robotille jatkoa Sisäkkö robotille jatkoa
Tarjolla uusi proteiini jogurtti Tarjolla uusi proteiini jogurtti
Annas kun dogtori katsoo Annas kun dogtori katsoo
Ihana pikkuinen Myy Ihana pikkuinen Myy
Kuka päästi koirat ulos, HAU, HAU, HAU Kuka päästi koirat ulos, HAU, HAU, HAU
 911 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 10.06.2021 21:11:33
[ + 3 | ]

siuntion huligaanit

[54415] [siuntionhuligaanit.JPG.jpg] [0.03 MB] [431x386] [] []
siuntionhuligaanit.JPG.jpg

siuntio

 · 

teini

(17)  · 

perse

(783)
11.06.2021 00:20:45
#470818 [+-] Piilota Suosittele

Hm.. Siuntiossa on kylpylä.

Koskaan ole tullut kyllä Siuntiossa pyörittyä... tuollahan voisi käydä kesällä. Pitää vain varmistaa, että kylpylässä saa aamupalalla pekonia.

12.06.2021 16:47:16
#471252 [+-] Piilota Suosittele

>>470867
Se on juurikin niin, se on Pågen.
Valitettavasti sellaisissakin hotelleissa on tullut oltua.

Tänään Flamingossa oli pekonia, mutta maku oli kateissa ja koostumus muovinen.

Ja nykyään hotelleissa munakokkeli on sellaista hirveätä räkävelliä. Otetaan nyt 10 vuotta taaksepäin, kun se oli rakeista ja siinä oli makua. Nykyään kauheaa räkävelliä lähes joka hotellissa.

12.06.2021 16:52:14
#471253 [+-] Piilota Suosittele

>>471252 Rollon sky hotellissa osataan paistaa pekonia. Ei oo kuivaa korppua niinku monissa paikoissa, muttei kuitenkaan liian raakaa. Munakokkeli on valuvaa ja juuri sellaisesta pidän.

[ 10 viestiä | ]