On siinä syytäkin pelätä On siinä syytäkin pelätä
Ibiza Ibiza
sammakko ja hiiri aamu-uinnilla sammakko ja hiiri aamu-uinnilla
omenapuu-2 7/8 omenapuu-2 7/8
Ähläm sähläm Ähläm sähläm
Söin kaikki sun makkarat saatana Söin kaikki sun makkarat saatana
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
Vanukasta Vanukasta
Pez Pez
Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
omenapuu-2 3/8 omenapuu-2 3/8
Ismo kuvakommentti Ismo kuvakommentti
big billy big billy
Mountain retkellä Mountain retkellä
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Ihana ääni Ihana ääni
omenapuu-2 2/8 omenapuu-2 2/8
Työukkojen innovaatio Työukkojen innovaatio
south park south park
Jumala vastaa. Jumala vastaa.
tissit tissit
hei äippä katost tätä :D hei äippä katost tätä :D
haaste haaste
Mee siitä manlet Mee siitä manlet
 649 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 04.12.2024 19:52:40
[ + 2 | ]

@Nakuankka :delle tiedoksi

[75424] [0.jpg] [0.04 MB] [638x638] [] []
0.jpg

doctors

 · 

frozen potatoes

 · 

jäätyneet perunat

 · 

perse

(784)
04.12.2024 20:09:21
#664116 [+1] Piilota Suosittele

>>664112
Mhm, jotain tällästä odotinkin että meinasit. Tuo mun eka googlaus oli vaan niin ebin servetti ^^

Mut joo, kun kirurgit/lääkärit poistaa esineitä jonkun henkilön perseestä kaikkein ylivoimaisesti käytetyin argumentti on "minä kaaduin sen päälle"

Ja sit sieltä poistetaan joku munakoiso

04.12.2024 20:21:56 | 20:23:24
#664124 [+1] Piilota Suosittele

>>664119
Todellakin!
Niitä ei saa keitää liikaa, taikka hajoavat murusiksi kun niitä tökkää haarukalla. Varsinkin varhaisperunat keitettynä ja tilliä päälle on aivan saatanan hyvää. Monet ei osaa arvostaa perunaa, mutta osaavan miehen käsissä pelkät perunat ei tarvitse kuin vähän silliä/graavilohta/oikeastaan mitä tahansa pikkusuolasta kylkeen sekä nokare voita. Myös kalan kanssa sopii todella hyvin yhteeen, varsinkin itse ongittujen affenoiden kanssa. Tossa on sulle ohjeet, onnistut varmasti kun rauhassa kokeilet etkä ala liikaa keittelemään että olisivat "varmasti kypsiä". Harjoitus tekee mestarin, suosittelen perunaa lämpimästi lautaselle! Kannattaa kokeilla!
https://kotiliesi.fi/resepti/keitetyt-perunat/

04.12.2024 20:26:26 | 20:26:36
#664129 [+-] Piilota Suosittele

>>664128
Katso se linkki jonka laitoin, niin ei tarvii heitellä pottuja helvettiin tai hevon perseeseen. Se ei oikeasti ole vaikeaa, minun aikani kotitaloustunnilla käytiin näitä läpi ensimmäisillä tunneilla. Se ei siis ole vaikeaa, parin kerran jälkeen se on kuin pyörällä ajo! Hyvin harvoin menee perseelleen, kun sen osaa!

04.12.2024 20:43:30 | 20:44:05
#664138 [+-] Piilota Suosittele

>>664131
Persettä kannattaa kokeilla, esimerkiksi peräpukamat tuntee jo sormin kokeilemalla kun alkaa ilmestyä pahkuroita. Kun pönttö on täynnä verta, niin se on jo aika selvä merkki. Kokeilemalla ja tunnustelemalla moni oire selviää, tai siis ainakin oire josta voi vaikka lekurissa ottaa selvää mikä/mitä on kyseessä?

Aika HC kaveri oot jos saat lautasen perseeseen, älä kerro enempää :o Ei kuulosta terveelliseltä.

04.12.2024 20:47:13 | 20:48:03
#664142 [+-] Piilota Suosittele

>>664140
Narkkarit kulkevat kaduilla silmät lautasina, mutta Norjalainen kulkee lautanen perseessä! :DDDDD

(eli sä et siis nussi poroja vaann---- Oh mai ♥)

[ 11 viestiä | ]