Heillä on myös uudistushalukkuutta enemmän. Eräissä tapauksissa, jossa nainen on lähtenyt johtamaan miehen sairastuessa on hän saanut aikaan paljon. Aina ei ole kuitenkaan heillä mennyt nappiin.
>>466839 Hei hei hei, ei nyt olla miamsygruutteja. Legendat kertovat, että kerran ihmiskunnan historiassa naiset on osanneet tehdä muutakin kuin paskantaa alleen: Amazonit. Kovasti niistä on juttuja, mutta kukaan ei ole koskaan tavannut jotakuta joka olisi oikeasti nähnyt niitä.
>>467146 Ai niin ne. No joo, mutta kreikkalaiset oli muutenki omanlaisiaan. Sieltä ne Xena ja Gabriellekin tais olla kotosin. Myönnän virheeni. Hubba hubba!
[
12 viestiä
|
]
⭰
Setien syrjintää ;__;
iltasantiot
Ei menny niinku Lohjalla
Koronapropagandaa.
Okei okei, kuka tunnustaa?
Kiviäkin kiinnostaa
Suomi!
Lampaat
Kohtasi suden pelkkä pyyhe päällä
kysyitte juuri oikealta henkilöltä
Ei tolla kyllä kuuhun mennä
Iltapaskan kommenttiosio pähkinänkuoressa
jkfdjkfdkfjdfadjf
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
Suurin osa suomalaisista on järkeviä
Lapin vaativa asiakaskunta
Mina vaha korjata pyora
Ponimies on erimies xD
Matin hautajaiset ja asiaankuuluva mainos Iltalehdessä