hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Laadukasta Laadukasta
hampaat hampaat
Korjaus valeuutiseen Korjaus valeuutiseen
stav wavs stav wavs
sinne meni sinne meni
Iran ja USA Iran ja USA
Koronapsykoosi Koronapsykoosi
vasemmistoliitto vasemmistoliitto
Persu Persu
Alkoholi vs korona Alkoholi vs korona
kikkitötö kikkitötö
Kuvaukselliset vesselit Kuvaukselliset vesselit
tulitte väärälle asuinalueelle tulitte väärälle asuinalueelle
Husuilua Husuilua
Huume kisse Huume kisse
Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin
rapu reivit rapu reivit
Transnigger Transnigger
Vittu että Marin on perseestä. Vittu että Marin on perseestä.
ötökkä ötökkä
Perjantai! Perjantai!
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
biden puhuu biden puhuu
 849 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 02.11.2020 23:50:57
[ + 3 - | ]

Iltapaskan kommenttiosio pähkinänkuoressa

[49174] [rauno.jpg] [0.01 MB] [614x138] [] []
rauno.jpg

iltalehti

(27)  · 

kommentti

(21)
03.11.2020 00:09:19
#405869 [+-] Piilota Suosittele

Rauno on silti 1000x järkevämpi kuin
- Noway, nonnonnoo, nönnönnöö ja mitä nimimerkkejä sillä harhaisella kaverilla onkaan
- Lappis noutaja, Lapis phenomena tai mikä sekasikiökommari olikaan
- Jussipaita64 tai mikä hiton silmänsä sulkenut vänkääjä onkaan
- Vargholm, valehteleva kännääjä ja 24h Iltalehden sivuilla partioiva täyspunikki, joka väittää/valehtelee kommenteissaan "me perussuomalaiset"

03.11.2020 00:36:57 | 00:39:01
#405875 [+-] Piilota Suosittele

Vargholmi on kyllä melkoinen. Lähes samat jutut kuin nonniinon:lla ja usein tulee melkein 10 - 40 minuuttia perään. Kun sanoi, että kyllä firmojen pitää palkata ihmisiä, vaikkei ole tarviskaan. Vastasin sitten, että no käy sanomassa firmasi toimarille, että palkkaa nyt mut ja parikymmentä muuta töihin.
Aloitamme ensi viikolla. Ei vastannut mitään. Sehän on eri asia kun on oman työpaikan palkkauksesta kiinni. Muut voivat palkata ja olla solidaarisia. Muussa tapauksessa ovat kusipäitä. Kertoo tasan tarkkaan sen mistä kanelipullasta Vargis on tullut.

03.11.2020 08:25:49
#405921 [+-] Piilota Suosittele

>>405869 Lapis Philosorum. Vargholm taas sekoaa persuista, oli kyse uuden audin koeajosta, afrikan tulvista jos vain kommenttikenttä on auki ja kyseinen tapaus hereillä niin eikös sieltä tule "Me perussuomalaisten..."

14.08.2021 10:18:56
#489872 [+-] Piilota Suosittele

Joskus miettii noita mainittuja nimimerkkejä onko kyse venäjän maksetuista trolleista joiden tarkoitus on mielipiteen muokkaus?

[ 4 viestiä | ]