Ihana nainen Ihana nainen
nignog jätski nignog jätski
Rapebots Rapebots
Banaanin puhdistaja 2000 Banaanin puhdistaja 2000
Kesäkumit Kesäkumit
Hapsi vuoden isä Hapsi vuoden isä
Pihtiliike Pihtiliike
Heimosenkeimo bongattu Heimosenkeimo bongattu
Song of my people Song of my people
Kiitos Richard von Rockefeller Kiitos Richard von Rockefeller
Estradille saapuu, no siili ja koiro Estradille saapuu, no siili ja koiro
Luottamuspula Luottamuspula
Hieno muki Hieno muki
nyt tulee lasaknea nyt tulee lasaknea
Vuh Rää Vuh Rää
Fuck christ oy 2 Fuck christ oy 2
Mestarillinen servaus Mestarillinen servaus
Saispa vielä Kurkoa muovipullosta Saispa vielä Kurkoa muovipullosta
Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?! Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?!
Xenomorphs welcome Xenomorphs welcome
Avaruus apu Avaruus apu
Neekeri mädäntyy Neekeri mädäntyy
Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;) Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)
Lintu Lintu
 817 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.04.2021 15:11:01
[ + 2 | ]

Race war <3

[53070] [tiedosto.mp4] [0.54 MB] [576x908] [] []

south park

(24)  · 

race war

15.04.2021 16:17:01
#456455 [+1] Piilota Suosittele

HAHAHHAAA! Päättyy varmaan tosi hyvin neekereille ja niitä tukeville vasemistolaisille. Keitä on enemmän ja kenellä on kaikki aseet?

15.04.2021 18:54:26 | 18:57:49
#456492 [+1] Piilota Suosittele

Amerikkalainen kyllä puolustaa itseään kun joku nigette tulee riehumaan pihalle.
Aikoinaan, kun orjakauppiaat olivat muodissa myivät oman heimon jäsenet muutamista pusseista riisiä oman kylänsä jannuja orjiksi.

Itse toimivat orjakauppiaina.

Orjat kapinoivat jossain vaiheessa verellä mennen. Noh, se loppui lyhyeen kyllä. Sen jälkeen orjien ei sallittu kantavan mitään terä-asetta tai mitään terävää. Yhdessä vaiheessa sitten vuosia kapinan jälkeen lähti villisika tappaen muutamia kyläläisiä. Eräs orja tappoi villisian omatehdyllä puukolla. Sitä juhlittiin jonkin aikaa, kunnes tuli laki vastaan ja villisian tappanut teloitettiin kannettuaan teräasetta.

Tähänkö halutaan takaisin? Nigettejen mielestä kyllä.

[ 4 viestiä | ]