Kuvakommentti mielensäpahoittajille Kuvakommentti mielensäpahoittajille
I will hide your pain I will hide your pain
apu sammakko apu sammakko
Marininvauva Marininvauva
disset disset
auttaa :3 auttaa :3
Baileys jäätelä Baileys jäätelä
Voisko joku auttaa? Voisko joku auttaa?
ihana mal malloy ihana mal malloy
Naisten juttuja Naisten juttuja
Pamputtimen pyörä Pamputtimen pyörä
poop poop
päästä sisään :3 päästä sisään :3
iita iita
Kisserevohka Kisserevohka
*bögs* *bögs*
Tööt Tööt
cyanide and happiness cyanide and happiness
kaoru kaoru
neko marin2 neko marin2
domino efekti domino efekti
pfff pfff
Tatuointi Tatuointi
Herkku Herkku
 813 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.04.2021 15:11:01
[ + 2 | ]

Race war <3

[53070] [tiedosto.mp4] [0.54 MB] [576x908] [] []

south park

(24)  · 

race war

15.04.2021 16:17:01
#456455 [+1] Piilota Suosittele

HAHAHHAAA! Päättyy varmaan tosi hyvin neekereille ja niitä tukeville vasemistolaisille. Keitä on enemmän ja kenellä on kaikki aseet?

15.04.2021 18:54:26 | 18:57:49
#456492 [+1] Piilota Suosittele

Amerikkalainen kyllä puolustaa itseään kun joku nigette tulee riehumaan pihalle.
Aikoinaan, kun orjakauppiaat olivat muodissa myivät oman heimon jäsenet muutamista pusseista riisiä oman kylänsä jannuja orjiksi.

Itse toimivat orjakauppiaina.

Orjat kapinoivat jossain vaiheessa verellä mennen. Noh, se loppui lyhyeen kyllä. Sen jälkeen orjien ei sallittu kantavan mitään terä-asetta tai mitään terävää. Yhdessä vaiheessa sitten vuosia kapinan jälkeen lähti villisika tappaen muutamia kyläläisiä. Eräs orja tappoi villisian omatehdyllä puukolla. Sitä juhlittiin jonkin aikaa, kunnes tuli laki vastaan ja villisian tappanut teloitettiin kannettuaan teräasetta.

Tähänkö halutaan takaisin? Nigettejen mielestä kyllä.

[ 4 viestiä | ]