Lapin Halla-aho Jugend Lapin Halla-aho Jugend
vähän yli kengällinen kissoja vähän yli kengällinen kissoja
Behemoth - Demigod (Radio Disney version) Behemoth - Demigod (Radio Disney version)
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Eternal börh Eternal börh
pyöräily ja alkoholi sekotettuna pyöräily ja alkoholi sekotettuna
Kauhun fallos Kauhun fallos
Ei tuolla kyllä kuuhun menty Ei tuolla kyllä kuuhun menty
Juuri näin :DD Juuri näin :DD
Pim! Olet börhötisoitu :3 Pim! Olet börhötisoitu :3
pat,pat,pat pat,pat,pat
Herrasmieskärmes Herrasmieskärmes
Kun yrität tehä töitä samalla ku muut käy sotaa ympärilläsi.. Kun yrität tehä töitä samalla ku muut käy sotaa ympärilläsi..
In the Hood In the Hood
Kettu lähti reissuun Kettu lähti reissuun
onko nyt tarpeeksi multaa onko nyt tarpeeksi multaa
Guess who two Guess who two
Carmageddon Columbia Motorbike Edition. Carmageddon Columbia Motorbike Edition.
Soon... Now! Soon... Now!
Ace3 Ace3
Ich bien reich himmel aghtung! Ich bien reich himmel aghtung!
Nyt Tokmannilla kaikki Timot kilohintaan! Nyt Tokmannilla kaikki Timot kilohintaan!
Neg'd urban sport Neg'd urban sport
aamen aamen
 703 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 27.03.2021 18:01:42
[ + 9 - | ]

ny kommarit pois veks hei vaan hui

[52677] [kuva_1615413762_jpg.jpg] [0.41 MB] [529x750] [] []
kuva_1615413762_jpg.jpg

28.03.2021 00:02:46
#451423 [+-] Piilota Suosittele

>>451337 Habsenkakkiainen puhuu asiaa, koska aina kommarivaltioissa eliitti nauttii kermaa ja pesantit ei saa edes rippeitä. Jos Pohjois-Korea sallii jonnebiksen kasvattamisen, niin kauheasti iloa kansalle, jos ei ole mitään, mitä syödä muchiesin iskiessä ":D"....

28.03.2021 20:44:46 | 20:45:59
#451722 [+-] Piilota Suosittele

>>451517
Muurahaisilla on aito diktatuuri.

Ne ovat tyytyväisiä tilanteeseen kun jos eivät pääse tekemään mihin geenit ohjaavat, nekin turhautuvat, ja en sanoisi muurahaispesää valtioksi.

>>451423
Jos Pohjois-Korea sallii jonnebiksen kasvattamisen, niin kauheasti iloa kansalle, jos ei ole mitään, mitä syödä muchiesin iskiessä

Siksi ilmainen piri kansalle olisi parempi. Johan PK:n diplomaatit sitä kauppaavat saadakseen rahaa Suurelle Johtajalle.

[ 8 viestiä | ]