Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
Ukraina-kollaasi Ukraina-kollaasi
Unikaveri :3 Unikaveri :3
Hahmostatsit selitetty tomaateilla Hahmostatsit selitetty tomaateilla
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet
tyttöpoika ejakuloi tyttöpoika ejakuloi
Ruokaa? Ruokaa?
Pistoolin lataaminen Pistoolin lataaminen
Vitun sale Vitun sale
matika apu matika apu
Hirvi tulee takaa Hirvi tulee takaa
ötökkä ötökkä
Se on taas se aika vuodesta... Se on taas se aika vuodesta...
En ole vieläkään tyytyväinen En ole vieläkään tyytyväinen
Arska pajauttaa Arska pajauttaa
Tää tulee ja lyö sua palleille Tää tulee ja lyö sua palleille
reeee reeee
Väijyssä Väijyssä
Vittu Vittu
Vitun Demarit Vitun Demarit
Kuumies Kuumies
Se ruokkii miesten fantasioita Se ruokkii miesten fantasioita
Totuus mangasta Totuus mangasta
Mindfuck Mindfuck
 715 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2021 23:43:58
[ + 2 - | ]

Maria Nordin - guru

[52602] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [515x600] [] []
tiedosto.jpg

maria nordin

(6)  · 

skitsofrenia

(8)  · 

hulluus

(26)
24.03.2021 23:58:07
#450500 [+-] Piilota Suosittele

Tämän saman kahelin mielestä korvatulehdukset johtuu asioista joita ei halua kuulla ja kasvomaski täytyy ennen käyttöä kyllästää hyvillä bakteereilla hieromalla sitä maata vasten.
On siinä Nordinin Reinolla kestämistä.

25.03.2021 00:26:04
#450512 [+-] Piilota Suosittele

>>450500
Tää on todiste siitä, että mielenterveyspalveluista supistaminen oli vikatikki. Ja tuota siitä eilisestä, niin en tarkottanu sitä niin pahalla ku annoin ymmärtää. Mää oon siinä mielessä tyhymä, että annan ymmärtää, mutten ymmärrä antaa. Pusimuiskis nyt kuitennii.

25.03.2021 00:26:42
#450513 [+-] Piilota Suosittele

Mistähän mun toinen silmäni on oppinut näkevänsä melkein kaiken pienintä piirtoa myöten, mutta toinen näkee sellaista suhinaa että melkein pitäisi mennä optikolle? Käsittääkseni ne ovat yhteydessä samaan päämajaan.

[ 7 viestiä | ]