Spede koodaa coronalla Spede koodaa coronalla
Tämä on minä kun joku suvakkilesbo kertoilee mielipiteitään Tämä on minä kun joku suvakkilesbo kertoilee mielipiteitään
Hei hei :D Hei hei :D
ihana nainen ihana nainen
Valupertti ketoi haluavansa olla tälläinen Valupertti ketoi haluavansa olla tälläinen
virne virne
Tytöt puuhastelee ❤ Tytöt puuhastelee ❤
Koira Koira
Valta kuuluu kissoille Valta kuuluu kissoille
kiuru salilla kiuru salilla
Hauska foliohattumedia Hauska foliohattumedia
Olo on vahvasti tämä nyt Olo on vahvasti tämä nyt
Ryppy ja koronavirus osa IV Ryppy ja koronavirus osa IV
norsukivääri norsukivääri
Timelapse of the future Timelapse of the future
Norminpäivä Oulussa Norminpäivä Oulussa
100 päivää 100 päivää
kameroiden laatu kameroiden laatu
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
Liitä sinäkin Liitä sinäkin
CSI Suomi CSI Suomi
Karjala Karjala
assburger ja sukat assburger ja sukat
Porn Porn
 992 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 23.01.2021 17:23:24
[ + 17 - | ]
👑 Plussatuin 23.01.2021.

Ryppy ja vaarallinen joukkoharha

[51241] [ryppy_ja_vaarallinen_joukkoharha.jpg] [0.4 MB] [850x567] [] []
ryppy_ja_vaarallinen_joukkoharha.jpg

qanon

 · 

ryppy

(49)
23.01.2021 20:50:06
#432216 [+1] Piilota Suosittele

Nyt osui ja upåposi suvac-hommeleihin. Eivät siedä itse mitään erilaista mutta vaativat, että pitää sietää.

23.01.2021 22:35:35
#432241 [+2] Piilota Suosittele

"jotkut heistä uskovat jopa Sanna Marinin johtajankykyihin"

Luin

ja nauroin.

Trumpisti Sanna twiittailee, ei kommunikoi, on ylimielinen, polttaa kääminsä millisekunneissa, korostaa itseään ja on narsisteista suurin. Olisi jo aika saada Sanna vaihtoon.

Luulin oikeasti, että Sipilää pahempaa ylimielistä narstistikukkoa Suomessa ei voi olla eikä tulla, mutta kyllä Sanna on osoittanut, että olin väärässä.

Ja jos Sannaa arvostelee, on heti naisvihamielinen, setämies ja muutenkin saatanasta seuraava.
Uskomaton juttu, että arvostella ei saa, vaan lahkolaiset alkavat naisvihasetämies-mantran välittömästi. Siihen sitten jos sanot, että haluaisit nähdä Purran ministerinä/tekemässä päätöksiä, niin johan taas lahkolaiset laulavat ja haukkuvat Purran (ymmärtämättä omaa vihamielisyyttään). Alan myös kallistumaan siihen, että näkisin mielelläni Lepomäen myös ministerinä.

24.01.2021 15:35:20
#432486 [+-] Piilota Suosittele

>>432241
Ennen olin Lepomäen puolella, mutta hän on itsekkin myöntänyt, että haluaa Suomen kohti EU:n liittovaltaa. Toki pisteet hänelle, että sanoo rehellisesti mielipiteensä ja myös perustelee niitä joita nämä hallitusministerit eivät tee.

[ 6 viestiä | ]